|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۳۹

ابایی از اعلام مبلغ قراردادم ندارم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بدون حضور ملی پوشان باید از مربیان تیم به جای بازیکن در عربستان استفاده کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، حنیف عمران زاده در حاشیه تمرین استقلال درباره بازی با الشباب عربستان گفت: بازی بسیار سختی مقابل الشباب داریم این بازی حکم مرگ و زندگی دارد و باید ۳ امتیاز را بگیریم و وضعیت تیم را در جدول بهبود بخشیم تا دیدار مقابل الریان قطر تشریفاتی نشود.

وی در مورد اینکه بدون ملی پوشان استقلال می تواند در عربستان موفق شود یا نه گفت: اگر ملی پوشان نباشند باید از ستار همدانی و ایمان عالمی هم در ترکیب تیم استفاده کنیم با این شرایط کسی برای ما نمی ماند که بازی کند امیدوارم تعامل خوبی بین مسئولان ورزش و مدیرعامل باشگاه برقرار شود تا ملی پوشان استقلال بتوانند ما را همراهی کنند و با نفرات کامل در عربستان به میدان برویم. در این صورت استقلال ضرر می کند ما نماینده ایران هستیم و به عنوان تیم ملی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنیم.

عمران زاده در مورد انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال در برخی رسانه ها گفت: من دو روز پیش هم رقم قراردادم را اعلام کردم و هیچ ابایی ندارم باز هم می گویم ما کمتر از بازیکنان پرسپولیس دریافتی داشته ایم.

مدافع استقلال در مورد جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان از سوی مدیریت باشگاه گفت: باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کنیم تا به تعامل و جمع بندی برسیم.

عمران زاده در مورد اینکه مقصر مشکلات مالی استقلال وزارت ورزش است، گفت: تیم مال هر کسی است او باید جوابگو باشد در حال حاضر استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش هستند و آنها باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار