|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۴۲

خبرگزاری تسنیم: آنالیزور باشگاه استقلال گفت: امسال هر چه ضربه خوردیم از تیم ملی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمشاهرخ بیانی در حاشیه تمرین استقلال در مورد بازی مقابل الشباب عربستان اظهار داشت: اگر می خواهیم از گروه خودمان در لیگ قهرمانان َآسیا بالا بیاییم باید الشباب را شکست دهیم. باید با حوصله بازی کنیم چون الشباب میزبان است و از این امتیاز استفاده می کند.

وی ادامه داد: تاکتیک ما باید این باشد که بی گدار به آب نزنیم و این تیم را از همان جلوی زمین پرس کنیم و مواظب ضد حمله های آنها باشیم چون الشبابی ها از کناره ها خوب حمله می کنند. قطعا با در نظر گرفتن این موارد و همچنین اجرای تاکتیک های قلعه نویی می توانیم ۳ امتیاز این مسابقه را که برای ما حکم فینال را دارد کسب کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به درخواست فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه ۴ بازیکن ملی پوش این تیم که به اردوی آفریقای جنوبی دعوت شدند باید در اختیار تیم ملی باشند، تصریح کرد: واقعا حرف خنده داری است. امسال هر چه ضربه خوردیم از تیم ملی بود. می دانیم که تیم ملی و هر چیز دیگری ارجحیت دارد ولی لیگ قهرمانان آسیا هم کمتر از بازی های ملی نیست چون در آنجا ما هم نماینده ایران تلقی می شویم.

بیانی گفت: مشکلات ما کم نیست. ۴،۵ بازیکنمان که رفتند؛ ۴ بازیکن تیم ملی دعوت شدند، ۵ آسیب دیده داریم و ساموئل هم محروم است. شما ببینید در همین حالت ۱۱ نفر می شویم، کی روش باید این مسائل را بداند. همان طور که قلعه نویی گفته اگر با این شرایط به عربستان نرویم بهتر است؛ هرچند با این کار استقلال جریمه می شود. اگر بازیکن داشتیم خودمان راغب نبودیم که بازیکنان را به تیم ملی ندهیم اما واقعا با این وضعیت ۱۰ بازیکن مان نمی توانند ما را مقابل الشباب همراهی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار