|
|
کدخبر: ۱۵۷۶۶۲

فتح الله زاده سختی زیاد کشیده، باید در خوشی ها هم بماند

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تیم نیم فصل اول را در اختیار داشتیم ۴ هفته زودتر از فولاد قهرمان می شدیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، حنیف عمران زاده شب گذشته با حضور در برنامه میدان شبکه ورزش در خصوص انتشار فهرست رقم دریافتی بازیکنان استقلال اظهار داشت: من فهرست مرد نظر را دیدم ولی به نظرم این لیست هم مثل لیست پرسپولیس درست نبود.

وی افزود: در این فهرست آمده بود من ۶۷۰ میلیون گرفتم اما من امسال ۴۲۰ میلیون تومان دریافت کردم و رقم قراردادم ۹۵۰ میلیون تومان بود. از سال گذشته هم ۳۰۰ میلیون تومان طلبکار هستم که اگر این رقم را با دریافتی امسال من محاسبه کنید یعنی امسال من فقط ۱۲۰ میلیون تومان پول گرفته ام. امسال ما کلا خیلی سختی کشیدیم و در بعضی بازی ها حتی با ۱۲ نفر به مصاف حریفان می رفتیم.

وی تاکید کرد: هواداران نمی دانند در تیم ما چه خبر است. آنها بدانند بعضی از پول ها اصلا پرداخت نمی شود. الان بازیکنانی هستند که سال ها پیش در استقلال یا پرسپولیس بازی می کردند ولی هنوز پول خود را نگرفته اند. من امسال ۲۰ درصد پولم را گرفته ام و اداره مالیات هم ۲۰ درصد مالیات از ما می خواهد. در حالی که هنوز پولمان را نگرفته ایم.

مدافع استقلال در خصوص شکستگی سرش در دیدار با نفت تهران گفت: امسال در اواسط فصل سرم ۴ منگنه خورد و در بازی با نفت هم ۷ بخیه خوردم. در یک بازی هم ۱۳ بخیه روی سرم به وجود آمد.

وی همچنین در خصوص گلهای زده خود در این فصل گفت: از بازی با بوریرام و اف سی سئول اگر محاسبه کنیم که یک فصل فوتبالی محسوب می شود ۲ گل در آسیا، دو گل در جام حذفی و ۶ گل هم در لیگ برتر زدم. البته این کاری است که ما در تمرینات انجام می دهیم و بعضی وقتها مربیان از من می خواهند که به خط حمله بروم.

مدافع استقلال در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: بازی خیلی خوبی بود ولی حیف که گل من فایده نداشت. بعد از گل هم طوری خوشحالی کردم که منظورم به هواداران بود، دستم را به حالتی در آوردم که به هواداران بگویم چشمانتان را بسته اید، ما را هم ببینید.

وی افزود: متاسفانه نصرتی گل خیلی قشنگی به ما زد، فکر می کنم این اولین کاشته زندگی محمد نصرتی بود. البته امسال خط دفاعی ما خوب بود ولی ثبات سال گذشته را نداشت. تغییر و تحول در تیم ما زیاد بود و به همین دلیل دچار مشکل شدیم.

به گزارش فارس، عمران زاده در خصوص شرایط فصل بعد استقلال گفت: فتح الله زاده سختی های زیادی کشیده و حالا که بحثخصوصی سازی و راحتی است او باید بماند. اما انصافا کار استقلال برای سال آینده سخت است، فکر می کنم در تیم ما اولادی، غلام نژاد و مبعلی با استقلال قرارداد دارند و بقیه قراردادشان تمام شده است. با این شرایط برای فصل بعد هیچکس در استقلال نمی ماند.

وی در خصوص عدم دعوتش به تیم ملی گفت: من همیشه امید داشتم که به تیم ملی بروم. امسال هم خیلی تلاش کردم. من با همه مدافعان تیم ملی رفیقم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

عمران زاده در خصوص مشکلات استقلال و فدراسیون بر سر بازیکنان ملی پوش این تیم گفت: اگر برای بازی با الشباب به عربستان نرویم ۱۰ سال محروممان می کنند. ما کلا ۱۲ نفر هستیم که اگر این ۴ نفر نباشند اصلا به حد نصاب نمی رسیم.

وی در ادامه این گفت و گو در خصوص اینکه چرا استقلال قهرمان شند گفت: در هر صورت ما مشکلات زیادی داشتیم و تیم ما فرصت خوبی برای بدنسازی نداشت در حالی که پارسال با همین بدنسازی قهرمان شدیم. اگر استقلال تیم اول فصل خود را داشت ۴ هفته زودتر از فولاد قهرمان می شد. البته به فرکی و تیم خوبش تبریک می گویم چون آنها هم خیلی زحمت کشیدند ولی اسکلت تیم ما وقتی جدا شدند کار در ادامه سخت شد و نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم. مجیدی پیشنهاد خوبی داشت و منتظری هم از ابتدای فصل با مدیریت برای رفتن به توافق رسیده بود.

مدافع استقلال در پایان در خصوص انتقاداتی که برخی از بازیکنان این تیم می شود گفت: فقط این را بگویم ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم. محمد قاضی و نوری در هر بازی ۹ کیلومتر می دوند. این را گروه آنالیز دانشگاه شریف که دوربین هایش در ورزشگاه آزادی نصب شده به ما ارائه کرده است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار