|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۲۷

مدیر عامل فجرسپاسی شیراز گفت: با توجه به سطح پایین امکانات تیمی و رقابت در شش هفته نخست با تیم های صاحب نام از عملکرد کادر فنی و بازیکنان راضی هستم و تقدیر می کنم.

جعفر جعفری، مدیر عامل فجرسپاسی شیراز در خصوص عملکرد تیمش در مسابقات لیگ سیزدهم بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: البته باید اذعان کنم با توجه به امکانات از عملکرد تیم راضی هستم زیرا ما در پایین ترین سطح امکانات قرار داشتیم.

وی در ادامه افزود: تیمی که ما روانه بازیها کرده بودیم و امکاناتی که در اختیار تیم قرار داشت بسیار کم بود و تیم را با استفاده از بازیکنان جوان با تجربه بسته بودیم.

جعفری ادامه داد: متاسفانه در هفته های نخست به تیم های قوی و پرقدرت برخورد کردیم و این بود که نتوانستیم امتیازات لازم را جمع آوری کنیم که همین مسئله باعثاستعفای پیروانی شده بود.

مدیر عامل فجر تصریح کرد: روند بازیها و کسب امتیازات ضعیف باعثشد که امتیازات خانگی رااز دست دهیم نتوانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و فقط چند هفته آخر با تمرکز بیشتر توانستیم از خطر سقوط نجات یافته و به مرحله پلی آف برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور قطع با بازی در پلی آف تلاش می کنیم در لیگ بمانیم زیرا بیش از فقط این تیم را دارد و به لحاظ پالایشگاهی در سایر رشته ها تیمی در لیگ ندارد و همه امیدشان را به این تیم دوخته اند بااطمینان اعلام می کنم که نگران نباشند که با برد در پلی آف حضورمان را در لیگ تثبیت خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار