|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۳۱

توجهی به جدول سری A ندارم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جوان روسونری معتقد است شاگردانش هنوز به آرامش لازم نرسیده اند و در بازی خود مرتکب اشتباهاتی می شوند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، میلان شب گذشته(یکشنبه) در هفته سی وسوم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو یک بر صفر بر کاتانیا غلبه و با ۴۸ امتیاز به مکان هشتم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.

کلارنس سیدورف، سرمربی میلان پس از این دیدار گفت: پیش از این هم گفته ام که به جدول سری A توجهی ندارم و فقط وضعیت خودمان را دنبال می کنم. هنوز چند بازی تا پایان فصل در پیش داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم و بس.

وی افزود: در این مسابقه با انجام یک بازی گروهی و هدفمند بازی را تهاجمی آغاز کردیم. شروع خوبی داشتیم ولی در ادامه آنها با بازی بهتری سعی در متوقف کردن بازیکنان ما داشتند. باید به کاتانیا احترام گذاشت چون آنها تیمی هستند که هرگز دست از تلاش نمی کشند.

سرمربی ۳۸ ساله روسونری تصریح کرد: این اتفاق در بازی هفته گذشته مقابل جنوا هم رخ داد و ما باید بهتر از این باشیم. هنوز آرامش لازم را نداریم و در بازی خود مرتکب اشتباهاتی می شویم. برای مثال به جای اینکه به بازیکنی که روبه رویش یک بازیکن قرار دارد پاس بدهیم به بازیکنی پاس می دهیم که ۲ بازیکن مقابلش ایستاده اند.

سیدورف خاطرنشان کرد: بازی را کاملا تحت کنترل خودمان نداشتیم، زمانی هم که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم اقدام به شوتزنی می کردیم و این همان چیزی است که باید در موردش بهتر عمل کنیم. روی هم رفته از اینکه ۳ امتیاز بازی را از آن خود کردیم، راضی هستم ولی باید سبک بازی تیم را بهبود ببخشیم و در طول ۹۰ دقیقه مقاومت بیشتری از خود نشان بدهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار