|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۷۹

از استقلال این فصل راضی نیستیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: درباره مشکل تیم ملی و استقلال نباید برای همدیگر خط و نشان بکشیم اما استقلال بازیکنی ندارد که بخواهد در بازی با الشباب عربستان استفاده کند.

مقداد نجف نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره جایگاه پنجمی استقلال در پایان مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در فوتبال هیچ چیزی غیرقابل پیش بینی نیست. استقلال تا روز آخر مدعی قهرمانی بود و می توانستیم اول شویم و یا در جمع سه تیم اول لیگ قرار بگیریم.

وی ادامه داد: استقلال در تمام فصول مسابقات لیگ برتر، در یک قدمی گرفتن جام قهرمانی بوده اما در این فصل یکسری مشکلات بوجود آمد که مانع قهرمانی استقلال شد. بازیکنان سفر ۱۰ روزه ای به امارات و اهواز داشتند و به لحاظ بدنی، شرایط مناسبی در بازی آخر لیگ نداشتند. برخی مسائل از جمله محرومیت و مصدومیت بازیکنان نیز دست به دست داد تا برخی از مهره های خود را در بازی آخر نداشته باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا از استقلال این فصل راضی بوده یا نه، عنوان کرد: نظر ما این بود که استقلال قهرمان شود. در واقع چیزی جز قهرمانی نمی توانست ما و تماشاگران استقلال را خوشحال کند اما در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد که تیمی هر سال قهرمان شود. در بازی آخر با بدشانسی های «فوق تصوری» روبه رو شدیم. جام قهرمانی را به ورزشگاه آزادی بردند چون خیلی ها احتمال قهرمانی استقلال را بیشتر از سایر تیم ها می دانستند.

نجف نژاد با بیان اینکه «در کل از استقلال این فصل راضی نیستیم»، تصریح کرد: تجربه امسال به ما کمک می کند تا بازنگری در تیم داشته باشیم. هدف ما این است که حداقل در سال جاری برنامه ۳ ساله برای استقلال داشته باشیم که امیر قلعه نویی هم روز گذشته به این مسئله اشاره کرد. روز گذشته جلسه خوبی با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتیم تا در این یک سالی که در آسیا حضور نداریم، بتوانیم از ظرفیت های باشگاه استقلال استفاده کنیم.

وی با تشکر از تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان در فصل جاری در خصوص تکلیف ملی پوشان استقلال برای بازی با الشباب عربستان به تسنیم گفت: همیشه سعی کرده ایم در مسائل مربوط به تیم ملی مشارکت داشته باشیم اما مسئولان فدراسیون باید به استقلال و سایر نمایندگان ایران در آسیا نگاه ویژه داشته باشد. نباید زنگ تفریح حریفان در آسیا شویم.

نجف نژاد ادامه داد: نیمکت استقلال برای بازی با الشباب خالی است و بازیکنی نخواهیم داشت که در غیاب ملی پوشان از آنها استفاده کنیم. بازیکنان لژیونر تیم ملی هم در این اردو حضور ندارند و هر چیزی دست ما نیست که فدراسیون بخواهد و ما آن را انجام دهیم. امیدوارم همکاری تیم ملی و استقلال دوجانبه باشد. مشکلی در این زمینه وجود ندارد و با تعامل می توان حل کرد اما نباید همه مصاحبه کنند و برای یکدیگر خط و نشان بکشند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا در جلسه روز گذشته هیئت مدیره درباره ماندن فتح الله زاده و امیر قلعه نویی صحبت شد یا نه، خاطرنشان کرد: فتح الله زاده و قلعه نویی فعلا با قوت به کار خود ادامه می دهند و در حال حاضر هیچ صحبتی درباره این موضوع نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار