|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۱۹

قائم مقام باشگاه استقلال تهران گفت: بازی مقابل الشباب عربستان برای ما حیثیتی است، بر این اساس ما با تمام نفرات از جمله ملی پوشان به عربستان می رویم.

علی نظری جویباری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: ما نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با الشباب عربستان داریم به خاطر همین منطق حکم می کند که با ملی پوشانمان عازم عربستان شویم.

نظری جویباری در ادامه اظهار داشت: نهایت همکاری را با تیم ملی خواهیم داشت، اما الان به ملی پوشان مان احتیاج داریم بر این اساس آنها را به عربستان می بریم استقلال نماینده ایران در آسیا است به خاطر همین فدراسیون فوتبال باید به استقلال کمک کند تا در آسیا به موفقیت برسد.

وی تصریح کرد: از مسئولان فدراسیون فوتبال این سوال را دارم که مگر باشگاه های اروپایی اجازه حضور قوچان نژاد، دژاگه، مسعود شجاعی و دانیل داوری را دادند در تیم ملی که چهار بازیکن ما باید حتما در اردوی آفریقای جنوبی حضور داشته باشند؟

وی درباره حرف و حدیثهای پیش آمده در تعداد اعضای کاروان استقلال به عربستان گفت: تعداد کاروان استقلال برای سفر به عربستان در مجموع ۷۰ نفر است نه ۸۰ نفری که برخی از رسانه ها مطرح کردند! اعضای تیم استقلال اعزامی به عربستان ۵۰ نفر است و ۲۰ نفر دیگر هم دوستانی هستند که در قالب یک تور به عربستان می آیند، آنها علاوه بر اینکه هزینه های خود را پرداخت هزینه های استقلال برای سفر زیارتی به مکه را نیز پرداخت می کند.



قائم مقام باشگاه استقلال عنوان کرد: ما بابت اعزام ۵۰ نفر به عربستان پولی پرداخت نمی کنیم چرا که خود باشگاه الشباب عربستان هزینه های این سفر را متقبل می شود. به هر حال ما با اعزام این تعدادنفرات متضرر نمی شویم و سود هم نمی کنیم.

وی درباره همراهی ویسی، عزیز محمدی و تاج با کاروان استقلال گفت: فکر نمی کنم که تاج جزو نفرات کاروان باشد. تیم استقلال خوزستان در شرایط حساس با دادن ایمان مبعلی به ما کمک کرد. بر این اساس به همراه تیم استقلال به عربستان می رود. ما فقط ویزا برای ویسی گرفتیم و هزینه این سفر را خودش پرداخت می کند.

نظری جویباری درخصوص انتشار قرارداد بازیکنان استقلال گفت: قرارداد بازیکنان استقلال شفاف است و ما مشکل خاصی برای بازرسی ناظران نداریم.

قائم مقام استقلال درمورد استعفای فتح اله زاده بیان کرد: فتح اله زاده بعد از پایان بازی با تراکتور سازی اعلام آمادگی برای ترک استقلال را کرد. بر این اساس بعد از بازی با الریان قطر استعفا می دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع پیش آمده بین ما و فدراسیون فوتبال بر سر ملی پوشان با تعامل برطرف می شود و مشکلی در این رابطه وجودندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار