|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۲۹

ماجدی در گفت وگو با فارس:

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: موضع ما در مورد ملی پوشان مان قطعی است و آنها همراه ما به عربستان می آیند.

میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص اعزام کاروان استقلال همراه با ملی پوشان این تیم به عربستان جهت دیدار با الشباب در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به دلیل نداشتن نفرات از جهت کمی مجبوریم که ملی پوشانمان را با خودمان به عربستان ببریم. چرا که اگر با ملی پوشان خودمان به این کشور نرویم برای بازی با الشباب تعداد نفرات ما به حدنصاب نمی رسد. البته من شنیده ام که کارشناسانی که بیرون گود هستند صحبت هایی مطرح کردند اما باید بدانند که ما باید جوابگوی هواداران مان باشیم و امیدوارم که مسئولان ورزش زیاد به این موضوع سخت نگیرند چرا که استقلال تیم کوچکی نیست و بعد از تیم ملی همه مردم خواهان آبی یا قرمز هستند.

وی ادامه داد: ما در کشوری بازی داریم که همه مردم نسبت به نتیجه آن حساسیت دارند و اگر ما خدای نکرده با نتیجه پرگل بازنده باشیم چه کسی پاسخگوی هوادارانمان خواهد بود اما این را در نظر بگیرید که اگر الشباب را ببریم نشاط خوبی جامعه را فرا می گیرد. ما قصد مقابله با تیم ملی را نداریم و می دانیم جام جهانی از هر چیزی مهم تر است اما فکر نمی کنم یک هفته دیرتر رفتن بازیکنان ما به اردوی تیم ملی خللی در کار این تیم به وجود آورد. اما اگر ملی پوشان ما در بازی با الشباب نباشند قطعا در کار ما خلل وارد خواهد شد و من از کارشناسان عزیز درخواست دارم که بدون غرض ورزی در مورد استقلال صحبت کنند.

ماجدی افزود: همانطور که تیم هایی که بازیکنانی نظیر دژاگه، قوچان نژاد، منتظری و… در آن بازی می کنند این بازیکنان را به تیم ملی ندادند، باید این را هم در نظر گرفت که ما هم چنین شرایطی داریم و باور کنید اگر به حدنصاب می رسیدیم به تیم ملی، ملی پوشانمان را می دادیم. ای کاش مسئولان فوتبال که پیش بینی این روزها را کرده بودند دو هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا را هم مدنظر قرار داده بودند تا این مشکلات به وجود نیاید اما موضع ما در مورد ملی پوشانمان قطعی است و آنها همراه ما به عربستان می آیند و هواداران بدانند که استقلال با نیروی کامل و با تمام قدرت مقابل الشباب به میدان می رود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار این تیم برابر الشباب اظهار داشت: دو بازی آخر این تیم را دیدیم و الشباب تیم بزرگ و خوبی است و بازیکنان خارجی خوبی هم دارد اما ما تدابیر خوبی برای این بازی در نظر داریم و می خواهیم در خاک عربستان نتیجه بگیریم البته در حال حاضر نمی توان از برد صحبت کرد اما ما تلاش خودمان را می کنیم و نتیجه دست خداست.

وی در پایان گفت: امروز ساعت ۱۸ از طریق فرودگاه مهرآباد با پرواز چارتر راهی عربستان می شویم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار