|
|
کدخبر: ۱۵۸۰۱۹

گزارش تمرین استقلال

خبرگزاری تسنیم: ملی پوشان تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز(دوشنبه) شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به عربستان برای دیدار مقابل الشباب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۳:۳۰ امروز(دوشنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* احمد جمشیدیان، مجید غلام نژاد و سیاوش اکبرپور غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

* مهدی نظری که به دلیل مصدومیت چند روزی در تمرینات شرکت نداشت امروز به زمین شماره ۲ آزادی آمد و پس از انجام ماساژدرمانی روی نیمکت نظاره گر تمرین شد.

* منصور پورحیدری اولین نفری بود که به زمین شماره ۲ آزادی آمد و به هنگام دیدن امیرحسین صادقی دقایقی با او صحبت کرد.

* انتخاب مجید صالح به عنوان دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی سوژه تمرین امروز آبی پوشان بود. بازیکنان استقلال پس از گرفتن تایید این خبر از خبرنگاران از یکدیگر می پرسیدند که آیا صالح در تمرین شرکت می کند که به او بابت انتخابش به عنوان دستیار کی روش تبریک بگویند یا نه.

* انتشار عکس خسرو حیدری با یکی از خواننده های زیرزمینی در یکی از رسانه های کشور سوژه بازیکنان استقلال شده بود و هر بازیکنی که حیدری را می دید درخصوص این موضوع از او سوال می پرسید.

* در حالیکه هاشم بیک زاده و خسرو حیدری دو ملی پوش استقلال در تمرینات روزهای گذشته شرکت نکرده بودند و برخی تصور کردند این بازیکنان قصد دارند در اردوی تیم ملی شرکت کنند آنها امروز به زمین شماره ۲ آزادی آمدند و با آبی پوشان تمرین کردند. آندرانیک تیموریان، امیرحسین صادقی، خسروحیدری و هاشم بیک زاده ۴ بازیکن ملی پوش استقلال امروز همراه این تیم برای دیدار مقابل الشباب عربستان به این کشور سفر می کنند.

* پیش از آغاز تمرین بازیکنان استقلال که برخلاف روزهای گذشته کمی از ناراحتی شان بابت رتبه پنجمی در مسابقات لیگ برتر کم شده بود در گوشه ای از زمین با یکدیگر شوخی می کردند که در این میان حنیف عمران زاده و مهرداد اولادی درباره زادگاهشان در استان مازندران کری داشتند که کدام شهر آنها بیشتر جمعیت دارد.

* اصغر حاجیلو پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مهمان ویژه تمرین آبی پوشان بود. هنگامی که امیر قلعه نویی، حاجیلو را دید وی را در آغوش کشید.

* بازیکنان استقلال بدون حضور مجید صالح و امیر حاج قاسم مربی بدنساز این تیم و زیر نظر ایمان عالمی و ستار همدانی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. امیر قلعه نویی همانند روزهای گذشته با لباس شخصی در تمرین حاضر و از روی نیمکت نظاره گر تمرین شاگردانش شد.

* منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی و شاهرخ بیانی در تمرین آبی پوشان حضور داشتند. هنگامی که پورحیدری و ماجدی خبر دعوتشان به کمیته انضباطی به دلیل مصاحبه علیه کی روش را شنیدند از این مسئله تعجب کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع استقلال در اواسط تمرین از ناحیه پا آسیب دید و به تمرین خود ادامه نداد. صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره وضعیت خود گفت: مصدوم نیستم و تنها از ناحیه پای چپ احساس درد می کنم.

تیم استقلال روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه به مصاف الشباب عربستان می رود. اعضای این تیم ساعت ۱۶ امروز در فرودگاه مهرآباد حاضر می شوند و ساعت ۱۸ به عربستان سفر می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار