|
|
کدخبر: ۱۵۸۱۳۲

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار است سال بعد قهرمان بشویم و در آسیا به موفقیت برسیم باید وضعیت پرسپولیس در تمام بخش ها معلوم شود و زمان را از دست ندهیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،رضا شاهرودی اظهار داشت: در ابتدای فصل با توجه به شرایط سال های گذشته، کسب مقام دومی لیگ نتیجه خوبی محسوب می شود اما وقتی بازی ها جلو رفت با توجه به شرایط سایر تیم ها و عملکرد نفراتی که در تیم حضور داشتند، همه منتظر قهرمانی بودند. از این جهت بعضی هواداران فقط دنبال قهرمانی بودند اما برای بعضی دیگر هم کسب سهمیه آسیایی با توجه به چند پله بالاتر قرار گرفتن نسبت به رقیب قدیمی، یعنی استقلال خوشایند بود.

وی ادامه داد: من اعتقاد دارم پرسپولیس می توانست با چند امتیاز اختلاف قهرمان شود اما حاشیه ها در مقاطع مختلف مانع شد و مهم است که در تیمی مثل پرسپولیس حاشیه ها کنترل شود. چون بالاخره در هر فصل یکسری اتفاقات روی می دهد. من فکر می کنم همان ماجرای اعتصاب و تمرین نکردن اگر اتفاق نمی افتاد، بچه ها الان قهرمانی لیگ با پرسپولیس را در ویترین خودشان داشتند. به دلایل آن ماجرا کاری ندارم اما تنها نتیجه ای که برای بازیکنان حاصل شد دور شدن از قهرمانی بود. بعد از آن نیز تا مدتی مشکل کشمکش های تغییرات مدیریتی را داشتیم بعد هم بحثخصوصی سازی مطرح شد. حتی اتفاقات اردوی تیم ملی امید هم برای پرسپولیس حاشیه ساز بود و بحثمشکلات مالی هم که همیشه وجود دارد.

شاهرودی درباره ارزیابی خود از شرایط این تیم در جام قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم و نفرات خوبی دارد. البته باید در هر منطقه با جذب نفرات تقویت صورت بگیرد اما به طور کلی الان نمی توان حرف دقیقی زد. پرسپولیس تیم پرطرفداری است و به همین دلیل همیشه یک نیروی محرک به تیم کمک می کند اما مهم است که پرسپولیس کارها را سریع انجام بدهد و زودتر از همه شروع کند اما این موضوع به شرط تعیین وضعیت باشگاه است. هر کس سلیقه ای دارد. الان باید شرایط بازیکنان و کادر فنی معلوم باشد ولی این خودش منوط به آن است که شرایط مدیریتی مشخص باشد و من فکر می کنم اگر قرار است پرسپولیس سال بعد در مسیر قهرمانی حرکت کند و در آسیا موفق باشد باید هر چه سریعتر وضعیتش در تمام بخش ها مشخص شود و زمان از دست نرود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار