|
|
کدخبر: ۱۵۸۱۴۵

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موضع باشگاه سپاهان تا این لحظه که من اطلاع دارم عدم حضور بازیکنان در اردو تیم ملی است.

به گزارشخبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل السد قطر، گفت: این بازی خیلی اهمیت دارد و نیاز مبرم به برد داریم. این بازی بسیار حیاتی است با توجه به روند ما در دو بازی آخر لیگ و لیگ قهرمانان آسیا در فرم خوبی هستیم. برای پیروزی در دیدار فردا تلاش می کنیم تا موفق شویم. امیدواریم همان روند آمادگی را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه السد قطر بدترین خط دفاعی را دارد و این تیم مقابل الهلال عربستان پنج گل دریافت کرده است، عنوان کرد: فیلم بازی الهلال و السد را دیدم نتیجه به دست آمده متناسب با شرایط دو تیم نبود می توان گفت بازیکنان السد نتوانستند بعد از اینکه دو گل عقب افتادند جبران کنند. استحکام لازم را در خط دفاعی دارند. در بازی فردا آنها کار را از خط دفاعی شروع می کنند. آنها می خواهند در این بازی امتیاز بگیرند. سپاهان باید امتیاز لازم را کسب کند تا در دیدار آخر با موفقیت به مرحله بعدی صعود کند.

سرمربی سپاهان در مورد موضع باشگاه سپاهان در قبال بازیکنان ملی پوش خاطرنشان کرد: موضع باشگاه سپاهان تا این لحظه که من اطلاع دارم این است که بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم ملی قرار ندهد البته گفت وگویی میان سپاهان و فولاد خوزستان و استقلال انجام شده است. بدون شک در بازی فردا این اقدام را نمی کنیم و بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار نمی دهیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار