|
|
کدخبر: ۱۵۸۴۲۹

این فصل فقط ۱۱ موقعیت گلزنی داشتم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی به گردن من حق دارد، چرا تنها کسی بود که مرا به تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی در حالی که ۲ سال پیش یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر بود، در پرسپولیس اما بیشتر از ۶ گل نزد. سیدصالحی که در اکثر بازی های تیمش به میدان رفت و فقط در هفته های پایانی در ترکیب ثابت قرار نداشت، تاکید دارد که برای او موفقیت پرسپولیس از گل زدن مهمتر بوده و هیچ وقت در زمین به فکر خودش نبوده است. سیدصالحی در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس، عملکرد خودش در این فصل و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

ما این فصل سختی ها و حواشی زیادی را تحمل کردیم و در نهایت قسمت این بود که نایب قهرمان شویم. از همان ابتدا بازی ها را برای قهرمانی شروع کردیم و خیلی زحمت کشیدیم ولی هواداران می دانند چه اتفاقی افتاد که در نهایت به این هدف نرسیدیم. خوشبختانه در نهایت دوم شده و به سهمیه لیگ قهرمانان رسیدیم که امیدوارم هواداران این نایب قهرمانی را به عنوان یک هدیه کوچک قبول کنند.

تسنیم: قبول داری در این چند سال بدشانس بوده ای و مدام نایب قهرمان شده ای؟

من در لیگ ایران فقط با سپاهان قهرمان شدم و با تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس قهرمان نشدم. پارسال که تراکتورسازی یک امتیاز کم آورد و امسال هم قسمت این بود که نایب قهرمان شویم.

تسنیم: فولاد شایسته قهرمانی بود؟

من باید به حسین فرکی، بازیکنان فولاد، مدیریت باشگاه و مردم خوب اهواز تبریک بگویم. شما دیدید که تا آخرین هفته ۵ مدعی شانس خود را امتحان کردند و فکر می کنم هر ۵ تیم شایستگی کسب عنوان قهرمانی را داشتند.

تسنیم: امسال فقط ۶ گل زدی. آیا این آمار برای تو راضی کننده است؟

در طول فصل تمام تلاشم را به خرج دادم تا بازیکن تاثیرگذاری باشم. من بیشتر به فکر موفقیت پرسپولیس بودم نه گل زدن خودم، در ضمن شما باید این را در نظر بگیرید که من در بازی هایی که انجام دادم چند بار در موقعیت گلزنی جدی قرار گرفتم. با جرأت می گویم که در این فصل فقط ۱۱ موقعیت گل داشتم که ۶ گل زدم و پنج، شش پاس گل هم دادم. باز هم می گویم که به فکر موفقیت پرسپولیس بودم نه گل زدن خودم.

تسنیم: اما برخی معتقدند زدن ۶ گل برای مهاجم نوک پرسپولیس کم است…

شما باید در این زمینه خواسته های سرمربی و تاکتیک تیم را در نظر بگیرید. پرسپولیس چند فصل نتیجه نمی گرفت و امسال تمام تیم دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا بودند. به هر حال امسال روزی من ۶ گل بود ولی در تراکتور ۱۶ گل زدم. من تلاشم را انجام دادم هر چند که انتظار بیشتری از خودم داشتم. امیدوارم کادرفنی راضی باشد و اگر خطایی هم داشتم هواداران پرسپولیس ببخشند.

تسنیم: چرا در هفته های آخر نیمکت نشین شدی؟

در ۲۵ بازی علی دایی به من اعتماد کرد و همیشه گفتم که چه بازی کنم و چه روی نیمکت باشم نهایت تلاشم را به خرج خواهد داد. این تصمیم دایی بود و به آن احترام می گذارم.

تسنیم: از او ناراحت نیستی؟

خیر از او ناراحت نیستم. دایی به گردن من حق دارد، چرا تنها کسی بود که مرا به تیم ملی دعوت کرد، آن هم زمانی که در پیکان بازی می کردم. همیشه دوست داشتم او را روسفید کنم.

تسنیم: دوست داری فصل بعد هم بمانی؟

هنوز چیزی مشخص نیست. من درصد قابل توجهی از باشگاه طلب دارم و تکلیف ماشین ها هم مشخص نیست. هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار