|
|
کدخبر: ۱۵۸۵۸۲

دمارکوس کازینز، سنتر تیم بسکتبال ساکرامنتو با دریافت شانزدهمین خطای تکنیکال فصل، علاوه بر ۵۰۰۰ دلار، یک جلسه نیز محروم شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سنتر ساکرامنتو کینگر در حالی وارد بازی با مینه سوتا شد که ۱۵ خطای تکنیکال در کارنامه فصل خود داشت از یک سو تعداد این تکنیکال ها بسیار زیاد و بیشتر از هر بازیکن دیگر لیگ منهای دورانت و گریفین است و از سوی دیگر تعداد خطاهای تکنیکال کازینز از ۲۵ فوریه بعد از اخراج مقابل هیوستون راکتز تغییری نکرده است.

بر اساس قوانین لیگ NBA شانزدهمین خطای تکنیکال هر بازیکن در طول یک فصل علاوه بر جریمه مالی، یک جلسه محرومیت به همراه دارد و کازینز هم بعد از اخراج مقابل هیوستون به مربیان و هواداران کینگز قول داده بود که بهترین رفتار خود را در ادامه فصل داشته باشد که در هفت هفته گذشته نیز بدون دریافت تکنیکال روی قول خود ماند و میانگین ۲۴ امتیاز و ۱۲ ریباند در هر بازی داشت.

کازینز در حالی که تنها یک بازی تا پایان فصل باقی مانده موفق به حفظ روند بدون تکنیکال خود نشد و در دیدار مقابل مینه سوتا، شانزدهمین تکنیکال خود را دریافت کرد تا آخرین بازی فصل را از دست بدهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار