|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۸۹

مدیر عامل سابق تیم پرسپولیس گفت: لیگ امسال بیشتر از اینکه فوتبال باشد، حاشیه و جنجال بود و درکل پیشرفتی نسبت به گذشته نداشت و تنها نقطه مثبت آن مشخص نبودن قهرمان تا پایان فصل بود.

عباس انصاری فرد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: فوتبال امسال بیشتر از اینکه فوتبال باشد، حاشیه و جنجال بود.

وی ادامه داد: تنها نقطه مثبت لیگ امسال رقابت این تیم ها بود که تا پایان فصل حساسیت زیادی داشت و تا آخرین روز قهرمان لیگ مشخص نشده بود و این عامل خود نقطه مثبتی بود که تیم ها برای رقابت با هم و قهرمانی تا آخرین روز تلاش کردند.

انصاری فرد اضافه کرد: تیم فولاد شایسته قهرمانی بود زیرا وارد حاشیه نشد و خود را زیر ذره بین نبرد و به معنای واقعی فوتبال بازی کرد.

وی اظهار داشت: لیگ امسال گل های زده اش نسبت به سال های گذشته به این دلیل کمتر بود که تمام تیم ها به فکر حفظ تیم خودشان و نباختن و با باخت وارد حاشیه نشدن بودند و به دنبال فوتبال محجومی و زیبا نبودند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: لیگ امسال جذاب و زیبا نبود و بازی زیبا و پدیده کمتری نسبت به گذشته داشتیم.

وی بیان کرد: به جز تیم فولاد که قهرمان لیگ نشد و شایسته قهرمانی بود، بازی دیگر تیم ها چنگی به دل نمی زد و پدیده کمتری هم شاهد بودیم.

انصاری فرد اظهار داشت: من فکر می کنم بهترین بازیکن امسال سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان بودند، بازهم اگر بخواهیم از میان این دو بهترین را انتخاب کنیم از نظر من سیدجلال حسینی بازیکن با ثباتی بود و در همه بازی ها خوب و تأثیرگذار عمل کرد.

وی در ادامه به پدیده های امسال اشاره کرد و گفت: با اینکه امسال پدیده کمتری داشتیم اما با این حال بازیکنان جوانی بودند که خوب و تأثیرگذار برای تیم هایشان بازی کردند.
بازیکنانی امثال صادقیان، شریفی، شریفات و احمدزاده بودند اما باز در میان اینها صادقیان و شریفی را می توان به عنوان پدیده های لیگ امسال دانست.

انصاری فرد در ادامه بیان داشت: بهترین سرمربی امسال، فرکی سرمربی تیم فولاد بود که خیلی خوب توانست کار کند و تیم خود را از حاشیه دور کرد و با بازیکنان جوان و کم تجربه ای که داشت توانست نتیجه بگیرد و قهرمان شود و همچنین بهترین مدیرعامل از نظر من دهکردی است که تیم خود را خیلی خوب اداره و تیم حاشیه کمتری داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فغانی بهترین داور و نیلسون بهترین دروازه بان لیگ امسال بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار