|
|
کدخبر: ۱۵۹۶۲۴

مروری بر ادامه بازی های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

در ادامه بازی های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز استقلال و فولاد خوزستان، دو نماینده کشورمان به مصاف حریفانشان می روند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازی های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز در دو منطقه غرب و شرق پیگیری می شود بر این اساس تیم های وفوتبال استقلال و فولاد به ترتیب به مصاف الشباب عربستان و الجیش قطر می روند.

**الشباب عربستان - استقلال ایران؛ آبی پوشان به دنبال بقاء در آسیا

تیم فوتبال استقلال فردا ساعت ۲۲و ۵ دقیقه در عربستان به دیدار تیم الشباب می رود.

آبی پوشان لیگ قهرمانی آسیا را بد شروع کردند، اما با پیروزی مقابل الجزیره در امارات به صعود امیدوار شدند، آنها با برتری مقابل الشباب صعودشان تقریباً قطعی می شود زیرا آخرین بازی شان با الریان قطر تیمی که به دسته دوقطر سقوط کرده است.

براین اساس استقلال با یک بازی حساب شده در تهران می تواند الریان را شکست دهد، استقلالی ها برای در اختیار داشتن ملی پوشا نشان با فدراسیون فوتبال درگیر بودند اما بالاخره موفق شدند بازیکنان ملی پوش را با خود به عربستان ببرند.

آبی پوشان حتی فدراسیون فوتبال را تهدید کردند که بدون ملی پوشانشان به عربستان نمی روند و مسئولیت غیبت شان در عربستان را فدراسیون فوتبال باید به گردن بگیرد و به AFC این مسئله را بگوید. همچنین قلعه نویی برای در اختیار داشتن ملی پوشان انتقاد صریحی از شخص رییس جمهور کرد.

مجید غلام نژاد سیاوش اکبرپور و مهدی نظری مصدوم هستند، ساموئل هم به دلیل دو اخطاره بودن نمی تواند تیم استقلال را در این بازی همراهی کند. استقلال با برتری مقابل الشباب عربستان شانس صعودش به مرحله بعد ۹۰ درصد است، اما اگر این بازی را مساوی کند شانس صعودش نزدیک به صفر است، براین اساس این بازی حکم مرگ و زندگی برای استقلال دارد.

گفتنی است الشباب عربستان با ۹ امتیاز صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا است، تیم فوتبال الجزیره امارات با ۷ امتیاز دوم است، تیم های فوتبال استقلال ایران و البریان قطر به ترتیب با ۴ و ۳ امتیاز رده های سوم و چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارند.



** فولاد خوزستان - الجیش قطر؛ جدالی برای صدرنشینی

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی اش پذیرایی تیم فوتبال الجیش قطر است.

فولاد خوزستان در لیگ برتر قهرمان شد و اکنون بازیکنان این تیم با انگیزه فراوان به دیدار الجیش قطر میروند تا با برتری در این بازی جشن صعود را در اهواز بگیرند.

در آن سوی میدان تیم فوتبال الجیش قطر با یک گل زده بیشتر از فولاد خوزستان صدرنشین گروه B است، بر این اساس فولاد با شکست دادن حریف قطری صدرنشین می شود و یک هفته به پایان مرحله گروهی صعودش را به مرحله بعدی قطعی می کند، البته مساوی هم برای فولاد نتیجه بدی محسوب نمی شود بر این اساس نتیجه تساوی در این بازی باعثصعود قطعی هر دو تیم به مرحله بعد خواهد شد.

گفتنی است، فولاد روی کاغذ هم در صورت باخت باز شانس صعود خواهد داشت، در واقع دیدار با حریف قطری، فینال گروه برای تعیین صدرنشینی هم است.

گفتنی است، تیم فوتبال الجیش قطر با ۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد صدرنشین گروه B است، تیم فولاد با همین امتیاز دوم است تیم های فوتبال بنیاد کار ازبکستان و الفتح عربستان هم با ۲ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار