|
|
کدخبر: ۱۶۰۰۰۷

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص ۴ تیم لیگ دسته اول باشگاههای کشور اعلام کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار ۲ تیم آلومینیوم هرمزگان و پارسه تهران که ۲۴ اسفند ماه در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم هرمزگان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس این باشگاه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تخلف شاهین مجیدی بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان، وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، از سوی داود سید عباسی و محمد اسماعیل نظر بازیکنان تیم پارسه تهران تخلفاتی صورت گرفت که هر کدام از بازیکنان به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

تیم پارسه تهران نیز به دلیل داشتن بیش از ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی، به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*محرومیت برای سرمربی تیمهای نفت مسجد سلیمان و ابومسلم خراسان

دیدار ۲ تیم نفت مسجد سلیمان و ابومسلم خراسان از سری رقابتهای لیگ دسته اول ۲۳ اسفند ماه در مسجد سلیمان برگزار شد و از سوی بهروز مکوندی - سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر ورود غیر قانونی به زمین مسابقه و اعتراض به داور صورت گرفت. بر همین اساس وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین از سوی مسعود حنطه –سرمربی تیم ابومسلم خراسان تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اعتراض به داور مسابقه صورت گرفت. بر همین اساس وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لازم به ذکر است؛ تیم ابومسلم خراسان به دلیل داشتن بیش از ۵ بازیکن اخطاری، به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار