|
|
کدخبر: ۱۶۰۰۲۸

پاسخ باشگاه سیاه جامگان به حاشیه سازی مدیران پیکان /

خبرگزاری تسنیم: باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه جامگان ابومسلم خراسان درباره حواشی، اتفاقات و اظهار نظرهای افراد مختلف پس از دیدار این تیم در مرحله رفت رقابت های پلی آف لیگ دسته اول بیانیه ای صادر کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشهد مقدس،به نقل ازروابط عمومی باشگاه سیاه جامگان، باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه جامگان ابومسلم خراسان درباره حواشی، اتفاقات و اظهار نظرهای افراد مختلف پس از دیدار این تیم در مرحله رفت رقابت های پلی آف لیگ دسته اول بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: حال که به لطف خداوند و با تکیه به جمعی از بازیکنان بومی و جوان خطه امام رضا(ع) توانسته ایم تا مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته اول پیش روی کنیم، همان طور که پیش بینی می شد افراد مختلف که طاقت حضور یک تیم بی ادعا و کم هزینه را در لیگ برتر نداشته و بیش از آن که دلشان برای فوتبال این کشور بسوزد، نگران پول های هنگفتی هستند که برای صعود هزینه کرده و به آن نرسیده اند، شروع به حاشیه سازی برای سیاه جامگان ابومسلم کرده اند.

این بیانیه ادامه می دهد: تمام صحبت هم پیرامون یک پنالتی گرفته نشده برای تیم پیکان است، اما سئوال اینجاست که آن ۲ پنالتی مسلم که روی بازیکنان سیاه جامگان انجام شد و حتی یکی از آنها با تشخیص تمارض داور و دادن کارت زرد، بازیکن ما را از دیدار برگشت محروم کرد، کجا دیده شد؟ اینکه سیاه جامگان بدون تریبون و بی سر و صدا، همهمه ای نه در کنار زمین و نه پس از بازی برای آن پنالتی ها راه نینداخت، نباید دستاویز خوبی برای دست پیش گرفتن مدیران پیکانی فوتبال باشد.

در این بیانیه آمده است: بدون شک اگر الطاف عمدتا سهوی داوری، امسال با برخی از تیم ها همسو نبود، قطعا حالا به جای داشتن حرص لیگ برتر، داشتند برای حضور در لیگ دسته دوم برنامه ریزی می کردند و حالا پیکانی ها این گونه مقابل تیم مشهدی جولان رسانه ای نمی دادند.

در پایان این بیانیه آمده است: سوابق نشان داده که تاکنون کسی نتوانسته در قضاوت فردی صالح چون «احمد صالحی» تشکیک کرده و دامن داوری کشور را خدشه دار کند و ایمان داریم مدیران ارشد فدراسیون فوتبال اسیر این جوسازی تیم پر ادعای پیکان که از سالن جلسات قرعه کشی مسابقات آغاز شد، نخواهند شد و بازی برگشت با حضور خیل عظیم هواداران مشهدی، در کمال سلامت برگزار و تیمی که شایستگی دارد راهی مرحله بعد خواهد شد، چرا که بارها گفته ایم لیگ برتر مدینه فاضله سیاه جامگان نیست.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار