|
|
کدخبر: ۱۶۰۲۱۷

آرزویم قهرمانی فولاد خوزستان در آسیا است

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از اخراج در دیدار مقابل استقلال احساس گناه می کردم.

بختیار رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد موفقیت های اخیر فولاد خوزستان و عملکرد خوبش در لیگ قهرمانان آسیا صحبت های زیر را انجام داد.

فارس: در ادامه روند موفقیت های فولاد موفق شدید الجیش قطر را شکست دهید.

بازی کردن مقابل ما بسیار سخت است. ما چه گل اول را بزنیم و چه گل اول را دریافت کنیم عملکرد بسیار خوبی داریم. در مقابل الجیش هر چند گل اول را دریافت کردیم اما خیلی خوب به بازی بازگشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. به غیر از دیدار مقابل استقلال که باید ۴ بر یک پیروز می شدیم اما یک بر صفر باختیم در بقیه دیدارهای خانگی قدرتمند عمل کردیم. این موضوع هم به خاطر تلاش بازیکنان و توصیه های مناسب کادر فنی است.

فارس: مقابل الجیش بهترین بازیکن زمین شدی.

در این مسابقه عملکرد تمام بازیکنان خوب بود و من نیز در کنار سایر بازیکنان عملکرد خوبی داشتم. بعد از اتفاقی که در دیدار مقابل استقلال افتاد و من از زمین خارج شدم احساس گناه می کردم و دینی روی گردنم بود. خدا را شکر می کنم که در بازی پایانی با وجود عدم حضور من تیم قهرمان شد. دیروز تلاش زیادی کردم و امیدوارم با این عملکرد آنهایی که از دستم ناراحت بودند با من آشتی کرده باشند.

فارس: گل اول فولاد را با یک ضربه قیچی بسیار زیبا به ثمر رساندی، فکر می کردی آن توپ گل شود؟

۱۰۰درصد احتمال گل شدن توپ را می دادم. اگر کمی محکم تر می زدم توپ درون دروازه نمی رفت اما با قدرتی توپ را شوت کردم که به زیبایی از بالای سر دروازه بان عبور کرد. خدا را شکر در کل در این مسابقه به پیروزی رسیدیم تا به وضعیت خوبی در جدول دست پیدا کنیم.

فارس: احتمال دارد در صورت صعود سپاهان به مرحله بعد در دیدار یک هشتم نهایی با این تیم روبرو شوید؟

سپاهان تیم بسیار خوبی است، هدف ما رسیدن به موفقیت است و فرقی نمی کند با کدام تیم روبرو می شویم. امیدوارم سپاهان هم از گروه خود صعود کند و ایران در مرحله دوم دو نماینده داشته باشد.

فارس: آیا به قهرمانی در آسیا هم فکر می کنید؟

آرزو دارم چنین اتفاقی رخ دهد. رسیدن به این موفقیت بسیار سخت است و پشتکار فراوانی می خواهد. با این هواداران و امکاناتی که داریم می توانیم به موفقیت برسیم. با حضور حسین فرکی پشتکار بسیار خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

فارس: حسین ابن قاسم اعلام کرد بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهند.

به حضور در تیم ملی علاقه زیادی دارم. منتظرم از طرف مسئولان تیم ملی پیغام دوباره ای داده شود. در حال حاضر چند روز مرخصی گرفته ام و به کرمانشاه می روم تا در کنار خانواده باشم. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف ما مشخص شود و خیلی دوست دارم به اردوی تیم ملی بروم.

فارس: در طول فصل یکی دو بار شنیدیم احتمال لژیونر شدن تو وجود دارد، آیا همچنان بحثخاصی در میان است؟

در حال حاضر منتظر تیم ملی هستم تا ببینم شرایطمان چطور می شود. حضور در تیم ملی اهمیت زیادی دارد و می تواند در همین راستا تأثیر زیادی در روند کاری من داشته باشد. باید ببینیم شرایط چطور می شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار