|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۲۴

بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در شرایطی از ۱۴ آبان به میزبانی برمن آلمان آغاز خواهد شد که برنامه این رقابت ها اعلام شده است.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون کاراته، بیست و دومین مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان در شرایطی از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه سال ۱۳۹۳ در سالن ۱۴ هزار نفری " او. فا. ب. آره نا " شهر تاریخی برمن آلمان برگزار می شود که در نخستین روز بازی ها، کاتاروهای انفرادی و کومیته کاهای سنگین وزن به روی تاتامی می روند.

کمیته برگزار کننده مسابقات جهانی کاراته، برنامه بازی های جام بیست و دوم را اعلام کرد.

رقابت های جهانی کاراته در سال ۲۰۱۴ طی روزهای ۵ تا ۹ نوامبر(۱۴ تا ۱۸ آبان) در آلمان برگزار می شود که طبق برنامه، وزن کشی مردان از ساعت ۹ تا ۱۰ و زنان ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۱۴ آبان انجام می شود.

تیم ملی ایران در دوره قبل مسابقات جهانی که به میزبانی فرانسه در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، یک مدال طلا توسط امیر مهدی زاده، یک مدال نقره توسط سعید احمدی و برنز کومیته تیمی مردان را کسب کرده بود.

مسابقات قهرمانی جهان دوره قبل به میزبانی فرانسه برگزار شد و برنامه این رقابت ها تقریبا سه ماه مانده به آغاز مسابقات اعلام شد اما این دوره از رقابت ها در حالی ۷ ماه دیگر آغاز خواهد شد که از حالا برنامه برگزاری مسابقات اعلام شده است.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار