|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۹۸

به عنوان یک هوادار از عملکرد استقلال ناراحت شدم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال صبای قم مدعی شد از سه تیم پیشنهاد دارد تا فصل آینده برای یکی از آنها بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی، مهاجم صبای قم هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته و این در حالی است که او برای فصل بعد با سه پیشنهاد مواجه شده است. با این حال عنایتی تاکید می کند که فعلاً نمی خواهد به فوتبال فکر کند و بعد از یک استراحت کامل در مورد فصل آینده تصمیم گیری خواهد کرد. عنایتی در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سوالات تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: آیا تصمیم داری در صبا بمانی؟

واقعیت این است که هنوز تصمیمی نگرفته ام، چون خستگی حاصل از این لیگ فرسایشی در تنم مانده و یک ماه نمی خواهم به فوتبال فکر کنم. حالا باید دید پیشنهادی می رسد یا خیر و تیمی مرا می خواهد.

تسنیم: واقعاً برای فصل بعد پیشنهادی به تو ارائه نشده است؟

من هیچ وقت دوست ندارم حرفی دروغ بزنم و از طرفی خودتان می دانید که دنبال بازارگرمی نیستم. من از سه تیم تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارم و حتی قبل از اینکه لیگ به پایان برسد پیشنهادهایی به من ارائه شد. با این حال هنوز تصمیمی نگرفته ام و فعلاً می خواهم استراحت کنم.

تسنیم: احتمال ماندنت در صبا کم است؟

باید ببینیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد یا خیر. من سال گذشته خیلی سختی کشیدم و به خاطر مشکلات مالی، رابط بین بازیکنان و باشگاه بودم. خیلی چیزها برایم ناراحت کننده بود و انرژی زیادی از من گرفته شد. البته در آخرین بازی، استاندار محترم با بازیکنان صحبت کرد و گویا قرار است اتفاقات خوبی برای صبا رخ دهد، حالا باید منتظر بمانیم.

تسنیم: اگر از تیم شهر خودت یعنی پدیده مشهد پیشنهاد داشته باشی قبول می کنی؟

خیلی خوشحالم که مشهد بعد از چند سال یک نماینده در لیگ برتر خواهد داشت، چرا که جای یک تیم از این شهر در لیگ ما خالی بود. باید از مسئولان پدیده تشکر کرد که با فکر هزینه کردند و در یک سال تیم را به لیگ برتر آوردند. به هر حال پدیده تیم شهر من است و اگر پیشنهاد بدهند بررسی می کنم.

تسنیم: مسئولان باشگاه پدیده باید میثاقیان را حفظ کنند یا اینکه مربی دیگری بیاورند؟

باید دید سیاست های باشگاه چیست ولی به نظرم میثاقیان مربی زحمتکشی است و جای دوری نمی رود اگر به او فرصت بدهند. او مربی باتجربه ای است و می تواند توانایی اش را نشان دهد.

تسنیم: در مورد ناکامی های استقلال در فصلی که گذشت چه صحبتی داری؟

فوتبال همین است و گاهی اوقات همه چیز برخلاف پیش بینی ها جلو می رود. استقلال مشکلات مالی داشت و چند بازیکن تاثیرگذار این تیم جدا شدند. این مسائل به آنها ضربه زد و من هم به عنوان یک هوادار از عملکرد این تیم ناراحت شدم.

تسنیم: فکر می کنی زمان آن رسیده تا قلعه نویی از استقلال برود؟

این موضوعی است که باید خود قلعه نویی و مسئولان استقلال در موردش تصمیم بگیرند. البته من باید بگویم که امیر قلعه نویی کارنامه مشخصی در فوتبال ایران دارد و نمی توان از کنار اسم او به سادگی گذشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار