|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۳۱

نایب رییس فدراسیون ووشو گفت: در اردوی تیم ملی ساندا اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون قهرمانان جهان و آسیا حضور دارند.

بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمامی ووشوکارانی که در اردوی تیم ملی ساندا قرار دارند یا عناوین قهرمانی آسیا و جهان رو یدک میکشند و یا سابقه حضور در تیم ملی و اردوهای تیم ملی را دارند که با وجود این سطح فنی و آمادگی بالا انتخابی های سختی را پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دربازی های آسیایی اینچئون در بخش ساندای بانوان ما مجاز هستیم که در دو وزن ورزشکار اعزام کنیم که با توجه به توان بالای ووشوکارانمان در اوزان ۵۲ - و ۶۰ - کیلوگرم برترین های این اوزان را در اردوی تیم ملی دور هم جمع کردیم تا هر سانداکار سه بازی انجام میدهد و هرکسی که از بین سه رقابت خود دو بار پیروز میدان شد، در اردو باقی می ماند.

وی گفت: در حال حاضر در وزن ۵۲ - کیلوگرم الهه منصوریان دارنده مدال طلای جهانی، سوده عزتی، سهیلا منصوریان و سامره کیانی حضور دارند و مریم هاشمی دارنده دو مدال طلای جهان، شهربانو منصوریان دارنده دو مدال پیاپی طلا جهان، صدیقه دریایی دارنده مدال طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا و خدیجه آزادپور که عنوان تنها ورزشکار زن دارنده مدال طلای بازی های آسیایی را یدک میکشد و مدال طلای جهان را نیز در کارنامه خود دارد نفرات حاضر در اردو در وزن ۶۰ - کیلوگرم هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط سانداکاران وزن ۶۰ - کیلوگرم در انتخابی این وزن یک فینال جهانی را خواهیم داشت و برترین های جهان برای ماندن در اردو با هم مبارزه خواهند کرد که این پیکار های سخت پس از پایان یافتن این مرحله از اردو در تاریخ ۶اردیبهشت آغاز می شود ور هر سانداکاری که موفق به کسب دو پیروزی از سه دیدار خود شود در اردو باقی خواهد ماند.

کهرنگی در خصوص شرایط تالوکاران نیز گفت: در حال حاضر هانیه رجبی، نفیسه پورگنجی، حمیده برخور، الهام مقصودزاده، ثمین نادم حیرتی و زهرا قنبری نفرات حاضر در اردوی تیم ملی تالو هستند که با توجه به اینکه در بخش تالو در مجموع آقایان و بانوان ما مجاز به اعزام ۷ تالوکار هستیم فقط در صورتی که کادر فنی شانس طلا بانوان را تایید کند ازبین بانوان تالوکار هم اعزام خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پانگ یان(سرمربی تیم ساندا)، راضیه طهماسبی(مربی تیم ساندا) و آمنه احسانی نژاد(مربی تیم تالو)، اعضای کادر فنی تیم ملی ووشو بانوان هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار