|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۷۸

هفته سی ویکم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: شاگردان دیتر هکینگ با غلبه بر هامبورگ بحران زده جای بایرلورکوزن را در مکان چهارم جدول رده بندی بوندس لیگا گرفتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی ویکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های آلمان موسوم به بوندس لیگا شب گذشته(شنبه) با انجام دیدار هامبورگ - ولفسبورگ پیگیری شد. هامبورگ که برای بقا در بوندس لیگا به برد در این بازی نیاز داشت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب ولفسبورگ شد و فرصت صعود به رده پانزدهم جدول را از دست داد.

برای ولفسبورگ در این بازی ایوان پریسیچ(۲)، کوین دی بروین(۴۲) و ایویکا اولیچ(۴۹) گلزنی کردند و تنها گل هامبورگ را هم ایوو ایلیچویچ در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند. همچنین در دقیقه ۹۰ بازی لوئیز گوستاوو از ولفسبورگ با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.

شاگردان دیتر هکینگ با کسب سه امتیاز این بازی ۵۳ امتیازی شدند و جای بایرلورکوزن را در مکان چهارم جدول رده بندی بوندس لیگا به خود اختصاص دادند. هامبورگ نیز همچنان با ۲۷ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت ها قرار داد و به همراه تیم های اینتراخت برانشوایگ و نورنبرگ خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند.

پرونده هفته سی ویکم بوندس لیگا عصر امروز و امشب(یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می شود که در نخستین بازی نورنبرگ میزبان بایرلورکوزن است و در آخرین بازی هفته اشتوتگارت پذیرای شالکه خواهد بود.

در جدول رده بندی بوندس لیگا تیم های بایرن مونیخ، دورتموند و شالکه به ترتیب با ۸۱،۶۴ و ۵۸ امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار