|
|
کدخبر: ۱۶۱۴۹۹

بازی پر اشتباهی برابر لیون داشتیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پاری سن ژرمن در پاسخ به انتقاداتی از بازی تیمش در فینال جام اتحادیه فرانسه شد، گفت: مهم نتیجه است که آن را گرفتیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته(شنبه) با نتیجه ۲ بر یک لیون را در فینال جام اتحادیه فرانسه شکست داد و قهرمان شد. این قهرمانی در شرایطی در کارنامه مردان لوران بلان ثبت شد که برخی از خبرنگاران در پایان بازی از شیوه بازی پاریسی ها انتقاد کردند.

بلان به پراشتباه بودن عملکرد تیمش در این بازی اذعان داشت اما معتقد بود نتیجه مهم بوده که آن هم به سود پایتخت نشینان رقم خورده است.

وی که تیمش در آستانه فتح لوشامپیونه هم قرار دارد، در پایان بازی که چهارمین قهرمانی PSG را در جام اتحادیه فرانسه به ثبت رساند، گفت: این بازی فینال یک تورنمنت حذفی بود و مهم ترین چیز در آن کسب نتیجه. ما باید به بازیکنان خود تبریک بگوییم. کسب این پیروزی کار آسانی نبود اما بازیکنان ما هر آنچه در توان داشتند، انجام دادند. آنها پاداش زحمات شان را گرفتند. آنها روی دیگر خود و شکل دیگر وضعیت روحی و روانی شان را نشان دادند.

بلان افزود: قبول دارم که از نظر فنی، پاری سن ژرمن در این بازی اشتباهات فراوانی داشت اما لیاقت پیروزی که در این بازی کسب کرد را داشت.

پاری سن ژرمن که توسط چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، تا کسب دوگانه قهرمانی فاصله چندانی ندارد، چرا که با ۱۰ امتیاز فاصله نسبت به موناکو رده دومی، جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لوشامپیونه تثبیت کرده و این در حالی است که تنها ۵ هفته دیگر تا پایان این رقابت ها باقی مانده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار