|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۶۹

طعنه ماجدی به اختلاف قرارداد استقلال و نفت:

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فکر نمی کنم قرارداد استقلال چند برابر تیم نفت باشد اما استقلال تیم بزرگی است و هر که بامش بیش برفش بیشتر.

میرشاد ماجدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: قرارداد بازیکنان استقلال چند برابر هزینه های باشگاه نفت نیست و
تمامی باشگاه ها باید قراردادهایشان را شفاف سازی کنند تا مشخص شود که این موضوع صحت دارد یا ندارد.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال و بدهی های این تیم گفت: وزارت ورزش باید مشخص کند که استقلال خصوصی شود یا دولتی بماند و بودجه ما از کجا تامین شود وگرنه امسال هم مانند سال های پیش نمی توانیم با سر فرصت تیم خوبی را ببندیم و بدهی هایمان نیز افزایش می یابد.

سرپرست تیم استقلال در مورد استعفای فتح اله زاده اظهار داشت: استعفای فتح اله زاده اشتباه است وی باید در استقلال بماند و به ما کمک کند ما همیشه آخرین تیمی هستیم که ترکیبمان کامل می شود به همین دلیل به آمادگی لازم نمی رسیم و نتایج دلخواه و خوبی کسب نمی کنیم.

میرشاد ماجدی در خصوص جذب بازیکنان در این فصل گفت: ما هنوز برای فصل جدید برنامه های نداریم و منتظر هستیم بازی آخرمان در لیگ قهرمانان تمام شود تا برای این فصل برنامه ریزی کنیم.

وی در مورد وضعیت تیموریان و حیدری گفت: بازیکنانی که قرارداد یکساله دارند آزاد هستند اما وزارت ورزش باید وضعیت کادر فنی و مدیریت را مشخص کند تا به قرارداد بازیکنان رسیدگی شود.

ماجدی در پایان درباره وضعیت تیم برای آخرین بازی استقلال در لیگ قهرمانان خاطر نشان کرد: ما در این بازی ملی پوشان خود را در اختیار نداریم و ۵ بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم تیم پزشکی این بازیکنان را به آمادگی لازم برسانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار