|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۰۳

هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری تسنیم: قرمزپوشان مرسی ساید با کسب یازدهمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر انگلیس، یک گام دیگر به کسب نخستین قهرمانی شان در این رقابت ها طی ۲۴ سال گذشته نزدیک تر شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در نخستین دیدار از روز دوم هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس، امروز(یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول موفق شد در خانه نوریچ با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی رقابت ها تثبیت کند.

لیورپول که آخرین قهرمانی اش در بالاترین سطح از فوتبال انگلیس را سال ۱۹۹۰ کسب کرد، بازی را هجومی آغاز کرد و تنها چهار دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که توسط رحیم استرلینگ گل نخست را به ثمر رساند. این گل اما عطش قرمزپوشان مرسی ساید را کم نکرد و آنها باز هم به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه هفت توسط لوئیز سوارز گل دوم خود را به ثمر رساندند. بعد از این گل، از شدت حملات شاگردان برندان راجرز کاسته شد و نوریچ رفته رفته نبض بازی را به دست گرفت، هرچند پایان ۴۵ دقیقه نیمه اول این اجازه را به میزبان نداد که از کنترل نسبی خود بر بازی سودی ببرد.

در نیمه دوم بازی متعادل تر آغاز شد اما این نوریچ بود که در یک حمله روی دروازه لیورپول، به لطف خروج اشتباه مینیوله، دروازه بان تیم میهمان به گل رسید. این گل را گری هوپر در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند. این گل به نوریچ روحیه و انگیزه داد تا برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کند، هرچند تنها ۸ دقیقه بعد سومین گل لیورپول به ثبت رسید. رحیم استرلینگ، زننده گل نخست در دقیقه ۶۲ با عبور دادن توپ از روی سر دروازه بان حریف برای دومین بار در این بازی گلزنی کرد.

لیورپول که به نظر می رسید از کسب پیروزی آسوده خاطر شده است رفته رفته از فشار خود بر حریف کاست و تاوان این کار را در دقیقه ۷۷ داد زمانی که روبرت اسنودگراس دومین گل را برای نوریچ به ثمر رساند. این گل لیورپولی ها را به خود آورد تا دقت و توجه شان را در کارهای دفاع افزایش دهند. نوریچ یکی دو موقعیت دیگر برای به تساوی کشاندن نتیجه بازی داشت اما از آنها سودی نبرد تا در نهایت به شکست خانگی تن دهد.

با این پیروزی لیورپول ۸۰ امتیازی شد و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلیس، فاصله خود با چلسی رده دومی را به ۵ امتیاز افزایش داد. دیدار بعدی لیورپول در لیگ برتر در ورزشگاه آنفیلد مقابل چلسی است.

هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود که در نخستین آنها از ساعت ۱۷:۳۵ به وقت تهران هال سیتی میزبان آرسنال رده چهارمی است و در بازی دوم که ساعت ۱۹:۴۰ در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار می شود، اورتون پذیرای منچستریونایتد خواهد بود.

در جدول رده بندی رقابت ها لیورپول با ۸۰ امتیاز صدرنشین است، چلسی با ۷۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی با ۲ بازی کمتر ۷۱ امتیازی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار