|
|
کدخبر: ۱۶۲۱۲۰

ملی پوشان پرتاب دیسک ایران اوایل خرداد ماه در مسابقات پرتاب دیسک «هال» آلمان شرکت می کنند.

به گزارشخبرگزاری فارس، مسابقات پرتاب دیسک «هال» آلمان هر ساله در فصل بهار برگزار می شود و پرتابگران بزرگ دنیا در این رقابت شرکت می کنند.

برادران صمیمی(محمود و محمد) نیز که چند ماهی است در اردوی آماده سازی به سر می برند به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

این دو برادر فصل گذشته به دلیل عدم صدور روادید نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند و این فصل برای حضور قدرتمند مصمم هستند.

محمد صمیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقه اوایل خرداد برگزار می شود و در حال حاضر به دنبال تهیه ویزای آلمان هستیم و امیدوارم مشکل سال گذشته که عدم صدور ویزا بود، برایمان به وجود نیاید.

وی در خصوص شرایط تمرین شان گفت: یک دوره تمرینی بسیار خوب را در جزیره قشم پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر نیز در تهران در اردو هستیم.

ملی پوش پرتاب دیسک ادامه داد: با وضعیت فعلی امیدوارم بتوانیم پرتاب خوبی را در آغاز فصل انجام دهیم و سپس بتوانیم در رقابت های «هال» آلمان عملکرد خوبی داشته باشیم.

ملی پوش پرتاب دیسک و نایب قهرمان آسیا در مورد اینکه در تمرینات رکوردتان چند متر بوده است، گفت: به دلیل اینکه فشار تمرینات بالا بود، چندان نمی توان روی رکورد حساب کرد. کم کم تمرینات را سبک می کنیم تا در آغاز فصل پرتاب خوبی داشته باشیم.

صمیمی با تشکر از برادرش عباس عنوان کرد: در چند ماه گذشته برادرم ۹۰ درصد انگیزه ما برای تمرین بوده است و به خوبی برنامه هایمان را مدیریت می کند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار