|
|
کدخبر: ۱۶۲۲۰۸

خبرگزاری تسنیم: هافبک ملی پوش تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که حاوی پیغامی بوده و آن را به گوش کی روش رسانده است.

بختیار رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدیدار هفته گذشته فولاد - الجیش قطر را یکی از بهترین بازی های تیمش در این فصل دانست و گفت: بازی بسیار خوبی برابر الجیش انجام دادیم و بچه ها در این بازی خیلی خوب بودند. یکی از بهترین بازی های خود را در این فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر که با نتیجه خوب ۳ بر یک هم به پایان رسید.

وی که با حرکتی آکروباتیک اولین گل فولاد را برابر الجیش به ثمر رساند، افزود: وظیفه ما بازیکن ها این است که در زمین بدویم و اگر کاری می توانیم، انجام دهیم. در آن صحنه کاری که می توانستم را انجام دادم و برای فولاد گل زدم. بچه های دیگر هم ۲ گل خوب زدند و فقط گل من نبود.

هافبک ملی پوش فولاد که در بازی تیمش برابر الفتح عربستان غایب است، در این خصوص گفت: غیبت من چندان مهم نیست چون بازیکنان دیگری هستند که می توانند به خوبی در ترکیب تیم ایفای نقش کنند. الفتح تیم بسیار خوبی است و بازی سختی داریم اما برد برابر این تیم غیرقابل دسترس نیست.

رحمانی ادامه داد: تنها چیزی که من را از غیبت برابر الفتح عربستان ناراحت کرد، از دست دادن زیارت خانه خدا بود. دوست داشتم با فولاد به زیارت بروم اما در این مقطع تیم ملی مهم تر بود و به همین دلیل به آفریقا آمدم. امیدوارم در مرحله بعد دوباره با یک تیم عربستانی دیدار کنیم تا فرصت رفتن به مکه را به دست آورم.

وی با بیان اینکه به احتمال فراوان پیش از پایان اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی به ایران باز می گردد تا فولاد را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، عنوان کرد: امید زیادی داریم که از این مرحله هم عبور کنیم اما ابتدا باید ببینیم با چه تیمی روبه رو خواهیم شد و انشاالله با یک نتیجه بسیار خوب از مرحله بعدی هم عبور خواهیم کرد.

هافبک تیم ملی در خصوص رقابت با دیگر هم پستی هایش گفت: شرایط بازی در تیم ملی سخت است. در تمرینات تمام تلاش خودم را خواهم کرد و باید ببینم نظر آقای کی روش چیست. رقیب در تیم ملی زیاد است اما من هم تلاشم را خواهم کرد.

رحمانی با اشاره به اردوی تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی و دیدارهای تدارکاتی که در این اردو در نظر گرفته شده، اظهار داشت: برگزاری این اردوها و دیدارهای تدارکاتی خیلی خوب است و تیم ملی به برگزاری دیدارهای تدارکاتی زیاد نیاز دارد. همانطور که می دانید دیدار اول ما در جام جهانی برابر نیجریه است که سخت ترین بازی ما محسوب می شود و به همین دلیل باید با برگزاری دیدارهای تدارکاتی خوب با تیم های آفریقایی، نیجریه را شبیه سازی کنیم. سه شنبه نیز اولین بازی تدارکاتی مان را انجام خواهیم داد.

وی درباره وضعیتش و میزان آمادگی اش در اردوی آفریقای جنوبی گفت: از نظر آمادگی مشکلی ندارم و ما چون در آسیا بازی داشتیم کاملاً آماده ام. جا دارد از آقای کی روش هم تشکر کنم که اجازه داد ما دیرتر به اردو بیاییم و برابر الجیش بازی کنیم. آقای فرکی هم تشکر کردند و من پیغام ایشان را به گوش سرمربی تیم ملی رساندم.

رحمانی یادآور شد: ماندن ما در بازی برابر الجیش باعثشد هم گل بزنیم، هم خوب بازی کنیم و پیروز هم شویم. زمانی هم که به اردو رفتیم مشکلی به وجود نیامد، چون خودشان اجازه داده بودند که ما بمانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم فولاد با داشتن سه نماینده در تیم ملی به حقش رسید یا بازیکنان بیشتری از این تیم مستحق دعوت بودند، عنوان کرد: با توجه به اینکه این فصل بازی های خوبی انجام دادیم، مستحق این بودیم که چند بازیکن دیگرمان هم به تیم ملی دعوت شوند. بازیکنان خوبی داریم و یک تیم خوب هستیم که به همین دلیل معتقدم بازیکنان دیگری هم می توانستند از فولاد به تیم ملی دعوت بشوند اما با این حال به تصمیم کادر فنی تیم ملی باید احترام بگذاریم. پیش از این همین سه بازیکن هم از فولاد دعوت نمی شدند و این مسئله جای شکر دارد که اکنون سه نماینده در تیم ملی داریم.

رحمانی با بیان اینکه سعی می کنیم هر سه نماینده فولاد در تمرینات پُر تلاش ظاهر شویم تا مسافر جام جهانی شویم، گفت: امیدوارم تلاش مان آنقدری باشد که نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنیم و صددرصد تلاش خواهم کرد تا با تیم ملی در جام جهانی باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار