|
|
کدخبر: ۱۶۲۵۳۴

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: با آمدن بازیکنان استقلال اردو جدی تر شده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید جلال حسینی در مورد اردوی آفریقای جنوبی گفت: شرایط بسیار خوبی را تا به این لحظه پشت سر گذاشته ایم. تمرکز کادر فنی در حال حاضر بیشتر روی بدنسازی بازیکنان است تا به سطح مسابقات جام جهانی نزدیک تر شویم.

وی درباره بازیکنان اضافه شده به تیم ملی گفت: خوشبختانه از روز گذشته(یکشنبه) و پس از اضافه شدن بازیکنان استقلال شرایط اردو جدی تر از روزهای قبل پیش می رود و بدنسازی فوق العاده ای را انجام می دهیم که هم سخت و هم در فوتبال ایران جدید است. با توجه به در پیش بودن اردوی اروپا و پس از آن در برزیل سطح آمادگی بازیکنان به سطح ایده آل نزدیک تر خواهد شد.

مدافع تیم ملی درباره شرایط آفریقای جنوبی اظهار داشت: با توجه به شرایط تیم ملی، انتخاب آفریقای جنوبی بهترین انتخاب ممکن بود و همچنین کمپی که در آن حضور داریم یکی از بهترین کمپ های آفریقا است که امکان برگزاری تمرینات خوب و بازی های تدارکاتی را مهیا کرده که مسلما به پیشرفت بازیکنان کمک زیادی خواهد کرد.

حسینی درپایان درباره کادر فنی جدید اضافه شده به تیم ملی عنوان کرد: نفرات جدید اضافه شده به کادر، دید بسیار حرفه ای دارند و علاوه بر کمک زیادی که در این اردو و تا به اینجا به ما کرده اند، رابطه بسیار خوبی هم با بازیکنان برقرار کرده اند و تمرینات مستمر و ایده آلی را در پیش داریم و قطعا با کمک همه اعضای کادر فنی و تلاش بازیکنان به شرایط ایده آل نزدیک تر خواهیم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار