|
|
کدخبر: ۱۶۲۶۵۴

علی فتح الله زاده مدیر عامل فعلی تیم استقلال در نظر ما در صورت ادامه همکاری با آبی ها، قصد دارد از قدیمی های تیم در کادر فنی استفاده کند.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران: امیرقلعه نویی از سوی اعضای هیئت مدیره تأیید شده است و آنها قصد دارند وی را حفظ کنند، اما این در حالی است که فتح الله زاده با شرایط خاص روبه رو شده است و ماندنش در تیم مشخص نیست.

از طرفی اعلام شده است که فتح الله زاده با اعلام نام پاشازاده و علیرضا منصوریان و حضور این دو بازیکن قدیمی تیم استقلال در کادرفنی استقلال، به نوعی خواستار جدایی امیرقلعه نویی از تیم استقلال شده است.

شایان ذکر است: این درحالی است که اگر شرایط حضور قدیمی های استقلال در تیم مهیا شود حضور وی در هاله ای از ابهام قرار می گیرد زیرا این بازیکنان قدیمی با امیرقلعه نویی همکاری نمی کنند زیرا روابط آنها با امیرقلعه نوعی ایده آل نیست و مطرح شدن بحثحضور این نفرات برابر است با خداحافظی محترمانه فتح الله زاده با امیرقلعه نوعی در استقلال

استقلالی ها با مشکل هتل روبه رو شدند؛ مسائل مالی در بازی آخر گریبانگیر آبی ها
استقلالی ها با مشکلات هتل و محل اقامت روبه رو شدند زیرا شرایط برای اعضای این تیم به گونه ای است که وضعیت برای این تیم متفاوت است.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال، با مشکلات مالی بسیار زیادی روبه رو هستند و این درحالی است که هتل محل اقامت آبی ها هنوز مشخص نشده است.

آبی ها از یک طرف با کمبود مکان اقامت روبرو شدند و حتی عنوان شده است که به چند هتل سر زدند تا برای اقامت اقدامات لازم را انجام دهند اما به نتیجه موردنظر نرسیدند و قصد دارند که از طریق دوستان و اطرافیان خود اقدامات لازم در این خصوص انجام دهند.

بدهی های مالی در خصوص هتل اقامت نیز وجود دارد و این درحالی است که مسائل مالی در بازی آخر آبی ها گریبانگیر این تیم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار