|
|
کدخبر: ۱۶۲۶۸۲

جام جهانی دیگر برای من تمام شده و به موفقیت در آسیا فکر می کنم

ملی پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: از این پس دیگر در وزن قبلی(۶۱ کیلوگرم) کشتی نمی گیرم و در همین وزن ادامه خواهم داد.

سیداحمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: برای نخستین بار است که در یک رقابت رسمی همراه تیم ملی اعزام می شوم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و آمادگی مطلوبی دارم؛ با تمام قوا در قزاقستان به میدان می روم و امیدوارم نتیجه قابل قبولی کسب کنم.

وی ادامه داد: کشتی گیران سبک وزن آسیا در جهان مدعی هستند و رقابت در این رده بسیار سخت است. با کمک مربیان حریفان را آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از آنها دارم. کشتی گیران قزاق، ازبک، کره و ژاپن همه از مدعیان این وزن هستند و امیدوارم بتوانم نتایج قابل قبولی کسب کنم.

ملی پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در خصوص عملکرد موفقش در جام جهانی و اینکه آیا می تواند کشتی های جام جهانی را در قهرمانی آسیا تکرار کند گفت: جام جهانی دیگر برای من تمام شده و به موفقیت در آسیا فکر می کنم تا مانند جام جهانی کشتی های خوبی بگیرم. زحمت زیادی کشیده ام و تمام تلاشم را برای رسیدن به مدال انجام دادم.

محمدی درباره ادامه حضورش در وزن ۶۵ کیلوگرم گفت: در جام جهانی بر اساس یک اتفاق مجبور به حضور در یک وزن بالاتر در مسابقات شدم که خوشبختانه با رضایت مربیان و کادر فنی همراه بود. این اتفاق به نفع من تمام شد و نهایت استفاده را از آن کردم. از این پس هم دیگر در وزن قبلی(۶۱ کیلوگرم) کشتی نمی گیرم و در همین وزن ادامه خواهم داد.

به گزارش فارس، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار