|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۶۷

سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش مقابل وست بروم تاکید کرد تلاش تیمش برای رسیدن به صدر جدول رده بندی لیگ انگلیس است.

به گزارشخبرگزاری فارس، منچستریونایتد هفته سی و پنجم خود در لیگ برتر انگلیس را با پیروزی سه بر یک مقابل وست برومویچ به پایان برد.

پابلو زابالتا ۳، سرجیو آگوئرو ۱۰ و مارتین دمیکلیس ۳۶ برای سیتی گلزنی کردند تا تیمشان را ۷۴ امتیازی کرده و در رده سوم حفظ کنند. وست بروم هم با ۳۳ امتیاز شانزدهم است و همچنان یکی از تیم هایی است که خطر سقوط را حس می کند.

مانوئل پیگرینی در مورد پیروزی تیمش مقابل وست بروم گفت: همه می دانند که ما سه بازی عقب افتاده داریم که کار را برای رسیدن ما به صدر جدول سخت می کند. البته ما تیمی هستیم که شانس انجام این کار را دارد. دیدار مقابل لیورپول را با شکست پشت سر گذاشتیم و می دانیم از حالا تا پایان فصل همه چیز بستگی به خودمان دارد و باید در تمامی دیدارها سه امتیاز را کسب کنیم. در اصل وظیفه ما تا پایان فصل رسیدن به پیروزی در همه دیدارهایمان است.

پیگرینی افزود: نیمه نخست این دیدار برایمان خیلی خوب بود. نمایش خوبی داشتیم و موفق به زدن سه گل شدیم. می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. نیمه نخست عملکرد تیمم به شکلی بود که در طول فصل از منچسترسیتی دیده ایم. گلی که آنها زدند موجب شد بازیکنانم کمی عصبی شوند اما در هر حال توانستیم نتیجه را حفظ کرده و به هدفی که داشتیم برسیم. مهم همین بود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار