|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۰۹

برای ۳ بازیکن ملی پوش جایگزین داریم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می خواهیم مقابل الفتح عربستان پیروز شویم و با اقتدار به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

امید خالدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد دیدار تیمش مقابل الفتح عربستان گفت: حریفمان با توجه به اینکه از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته انگیزه خاصی برای این مسابقه ندارد. ما برای کسب امتیاز و اینکه صعود با اقتداری داشته باشیم به عربستان سفر کردیم. می خواهیم مایه سرافرازی ایران و فوتبال خوزستان باشیم. امیدواریم مقابل الفتح عربستان به پیروزی برسیم و سپس با کمال آرامش راهی زیارت خانه خدا شویم.

وی در مورد دیدار رفت و اینکه توانستند به راحتی الفتح را شکست دهند، اظهار داشت: این تیم را راحت شکست ندادیم و آنها موقعیت هایی داشتند اما در دیدار فردا تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم دست پر زمین را ترک کنیم. با توجه به اینکه الفتح شانسی برای صعود ندارد با کمال آرامش پا به زمین مسابقه می گذارد. باید هوشیار باشیم تا با دست کم گرفتن حریفمان نتیجه را از دست ندهیم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد غیبت ۳ بازیکن ملی پوش تیمش خاطر نشان کرد: خدا را شکر امسال ۲ تیم کامل داشتیم و هر بازیکنی که در هر شرایطی نتوانست برای تیم به میدان برود نفرات جایگزین به خوبی جای او را پر کردند. در مسابقه قبلی نیز ۳ بازیکن را در اختیار تیم ملی گذاشتیم اما سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت آنها برای ما به میدان بروند. شرایط به نحوی شد که این نفرات در این مسابقه به اردوی تیم ملی رفتند و امیدوارم با برنامه ای که کادر فنی در نظر می گیرد بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار