|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۶۴

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیانیی تیم فوتبال الریان قطر گفت: برای تیم های الجزیره امارات و الشباب عربستان احترام قائل هستم اما الریان و استقلال بهترین بازی های این گروه را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مانوئل خیمنز در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - الریان قطر اظهار داشت: ما و استقلال فردا(چهارشنبه) تنها برای احترام گذاشتن به آسیا به میدان خواهیم رفت، چرا که چیزی برای به دست آوردن نداریم.

وی افزود: استقلال بهترین تیم گروه بود که در بازی رفت این تیم را شکست دادیم اما متاسفانه مقابل الشباب عربستان و الجزیره امارات با اینکه گاهی بهتر بودیم نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه با توجه به تشریفاتی بودن دیدار تیمش برابر استقلال آیا از بازیکنان جوان و ذخیره خود استفاده می کند یا خیر، عنوان کرد: ما با ۱۸ بازیکن به ایران آمده ایم و سعی می کنیم از نیروهای مان به خوبی استفاده کنیم. ما بازیکنان جوان و بااستعدادی داریم اما مشکل مان در این فصل مصدومیت زیاد بازیکنان الریان بود که در هر بازی از این موضوع رنج می بردیم.

خیمنز ادامه داد: با وجود مشکلاتی که داشتیم نکته مثبت و نیمه پُر لیوان این است که بازیکنان جوان زیادی داریم و می توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چرا با وجود نتایج ضعیف استقلال در این فصل لیگ قهرمانان آسیا این تیم را بهترین تیم گروه A این رقابت ها می داند؟ گفت: پاسخ سؤال شما این است که ما و استقلال تشابه زیادی داریم. برای تیم های الجزیره امارات و الشباب عربستان احترام قائل هستم اما الریان و استقلال بهترین بازی های این گروه را انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال الریان خاطرنشان کرد: از مشکلات تیم استقلال خبر ندارم اما ما مشکلات سخت و پیچیده ای را پشت سر گذاشتیم. من از اسپانیا به اینجا آمده ام که در لیگ این کشور رقابت زیادی وجود دارد و به همین دلیل با فضای رقابتی آشنا هستم. بدشانسی های این فصل ما زیاد بود. ما دو گل به الجزیره و سه گل به الشباب زدیم اما در این بازی هاشکست خوردیم. سخت ترین بازی ما با استقلال بود که توانستیم این تیم را شکست دهیم. پیش از آغاز بازی های این گروه شانس ما و استقلال بیشتر از سایر تیم ها بود اما نتوانستیم از گروه مان صعود کنیم.

خیمنز در مورد اینکه الریان فصل خوبی را در لیگ قطر و لیگ قهرمانان آسیا پشت سر نگذاشت، گفت: قبول دارم که فصل خوبی را سپری نکردیم اما هر اتفاقی که رخ می دهد دلیل دارد. کمتر از ۵ ماه است که در تیم الریان حضور دارم و می دانم این تیم نسبت به دو سال گذشته تفاوت دارد. انتقال نسل دو سال پیش به این نسل و ماندنش زمان بر است. برای پیشرفت باید آهسته حرکت کرد.

وی با بیان اینکه الریان نکته مثبتی دارد که تیم های عربی حوزه خلیج فار ندارند، ادامه داد: ما بازیکنان آینده داری داریم که اصالت قطری دارند اما بازیکن خارج از قطر نیستند که ملیت این کشور را داشته باشند. الریان بازیکنان ۱۹ و ۲۰ ساله ای دارد که می توانند در قطر آینده دارد باشند.

خبرنگار عربی از سرمربی الریان قطر سؤالی پرسید که نماینده AFC اجازه ترجمه این سؤال را نداد و اعلام کرد سؤالات باید در چارچوب دیدار فردا باشد.

به گزارش تسنیم، نشست خبری مانوئل خیمنز در حالی برگزار شد که هیچ یک از دوربین های تلویزیون ایران حضور نداشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار