|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۲

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت که خسرو حیدری به واسطه مصدومیتی که داشت نباید در دیدار برابر اف سی سئول کره به میدان می رفت.

به گزارشامیدبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی، در خصوص آخرین وضعیت مصدومان استقلال گفت: محمد قاضی با توجه به مصدومیت از ناحیه عضله داخل ران پای راست نیاز به دو هفته فیزیوتراپی و آب درمانی دارد.

وی در خصوص وضعیت خسرو حیدری تصریح کرد: حیدری دچار آسیب دیدگی از ناحیه عضله پشت ساق پا بود، اما از آنجایی که او بازیکن بسیار باتعصب و غیرتمندی است به واسطه اینکه مربیان تیم برای بازی مقابل اف. سی. سئول که بازی بسیار حساس و ملی بود همچون بازی مقابل کره جنوبی که آندرانیک تیموریان در آن غیرت خود را نشان داد و با استخوان شکسته دست بازی کرد از وی درخواست حضور کردند، او پذیرفت اگرچه که این مهم از نظر پزشکی مورد تایید نبود و این بازیکن نباید بازی می کرد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: حیدری حالا نیز که به اردوی تیم ملی دعوت شده بایستی به مدت دو هفته از دویدن پرهیز کند تا از تشدید آسیب دیدگی اش جلوگیری شود و حداقل سه هفته کار فیزیوتراپی، تمرینات تقویتی و آب درمانی داشته باشد تا مشکلش برطرف شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار