|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۷۸

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما به لحاظ بازیکنان مصدوم و بازیکنانی که به تیم ملی دادیم دچار کمبود بازیکن است.

میرشاد ماجدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: آخرین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا با تیم الریان قطر تشریفاتی است، ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما می خواهیم بازی آخر را به نحو احسن انجام دهیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: می خواهیم دیدار مقابل الریال قطر را خوب بازی کنیم تا شب خوبی را برای هوادارانمان بسازیم.

وی ادامه داد: در این بازی هم غلام نژاد، نظری، جمشیدیان، آنتونیو مصدوم هستند و هاشم بیگ زاده محروم که در اردوی تیم ملی حضور دارد و چند بازیکن که به اردوی تیم ملی اضافه شدند.

ماجدی در مورد اعتراض بازیکنان به قراردادها افزود: تیم ما فقط به فکر بازی آخرش است که بتواند با پیروزی لیگ قهرمانان را به پایان برساند هم اکنون بازیکنان و کادر فنی هیچ مشکلی ندارند.

وی در پایان در مورد وضعیت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: فتح اله زاده در برنامه نود به تمام سوالات مربوط به وضعیت آینده باشگاه استقلال پاسخ داده اما ابتدا باید ببینم وضعیت باشگاه استقلال به چه صورتی است، آیا مدیریت باشگاه به صورت دولتی یا خصوصی به کار خود ادامه می دهد و باید وضعیت هیات مدیره را مورد بررسی قرار دهیم که آیا فتح اله زاده می ماند یا خیر؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار