|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۹۹

دومین دوره رقابت های تخصصی باشگاهی جانبازان و معلولین در مواد دو ها و پرش ها با قهرمانی گیتی پسند اصفهان پایان یافت.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، علی اصغر هادی زاده، سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین در خصوص این رقابت ها گفت: ۸۵ ورزشکار خانم و آقا در قالب ۱۹ تیم از ۱۹ استان کشور در این مسابقات یکروزه با هم رقابت کردند و در پایان تیم گیتی پسند اصفهان با احتساب مجموع امتیازات رقابت های بانوان و آقایان در مواد دو و پرش و با کسب ۶۳ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: تیم هیات هرمزگان نیز با ۳۶ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم باشگاه قیانوری تهران با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

سرپرست انجمن دوومیدانی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی برای این مسابقات از مدت ها پیش آغاز شده و به همین خاطر تیم ها با آمادگی بسیار خوبی در رقابت ها شرکت کردند و در برخی از کلاس ها رکوردهای بسیار چشمگیری به ثبت رسید.

هادی زاده افزود: همان طور که پیش از این نیز اعلام شد، بانوان دو و میدانی کار برای اولین بار در رقابت های مواد پرش و دو شرکت کردند و با وجود این رکوردهای بسیار خوبی به ثبت رساندند و این مسابقات نقطه شروعی برای فعالیت بانوان در این دو ماده به شمار می رود.

وی در پایان گفت: پس از برگزاری مسابقات، نشست کمیته فنی برگزار خواهد شد و نفراتی که شرایط مورد نظر را داشته باشند حضور در اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد تا در قالب تیم ملی به رقابت های بین المللی تونس و پاراآسیایی کره جنوبی اعزام شوند.

دومین دوره رقابت های تخصصی باشگاهی دو ها و پرش ها امروز دوشنبه، دوم اردیبهشت ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار