|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۰۲

برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

نخستین مرحله از رقابت های انتخابی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱سال کاتا برای گزینش تیم ملی اعزامی به هفتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا برگزارشد و نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی و انتخابی مرحله بعد مشخص شدند.

به گزارشخبرگزاری فارس، نخستین مرحله از مسابقات انتخابی تیم نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال پسران در حالی امروز سه شنبه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران در بخش کاتا برگزار شد که نفرات و تیم های راه یافته به انتخابی مرحله بعد مشخص شدند.

در بخش کاتای انفرادی نوجوانان(۱۵-۱۴سال) علی زند، مرکبی، علیرضا عامری از کرمان، هر دو با ۳۹.۳ امتیاز و علیرضا خدری از قم با ۳۹.۲ امتیاز موفق شدند جواز حضور در مرحله بعدی انتخابات را کسب کنند.

در بخش کاتای انفرادی جوانان(۱۶-۱۸ سال) مهدی امامی از تهران با ۳۰.۴ امتیاز، محمدمهدی احمدی از اصفهان با ۲۹.۹ و امیرحسین آرامیده از مازندران با ۲۹.۸ امتیاز نفرات دعوت شده به دور دوم رقابت های انتخابی هستند.

همچنین در کاتای زیر ۲۱ سال ابوالفضل شهرجردی از مرکزی با ۳۰.۹ امتیاز و امیربهادر تدین با ۳۰.۴ امتیاز نفر اول و دوم انتخابی امروز بودند.

ضمن اینکه اسماعیل نخعی از کرمان، امیرعلی زنجانی از مازندران هر کدام با ۳۰ امتیاز و کیان کشفی راد از تهران با ۲۹.۶ امتیاز به عنوان سوم تا پنجم هم به اردوی آمادگی و انتخابی بعدی دعوت شدند.

در کاتای تیمی جوانان تیم کرمان «الف» متشکل از عباس حیاتی فر، حمیدرضا پوراعماء و محمدجواد عامری و تیم مازندران با ترکیب ابوالفضل جهان بخش، علی اکبر زالی و امیرحسین آرامیده توانستند جواز حضور در مرحله دوم انتخابی را کسب کنند.

بر اساس این گزارش فدراسیون کاراته با توجه به اینکه در برخی رده های انتخابی کاتای روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه سطح برابری با هم داشت. نفرات فیکس شده را برای تیم ملی را معرفی نکرد و این فرصت را در اختیار کاتاروها قرار داد تا با شرکت در اردوهای آمادگی و شرکت در انتخابی بعدی که ۱۲ تیرماه برگزار می شود حضور داشته باشد.

لازم به یادآوری است، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان رده ۲۱ سال آسیا طی روزهای ۱۴ تا ۱۹ مردادماه در شهر کورالامپور مالزی برگزار خواهد شد.

لازم به یادآور است، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش کومیته در حال برگزاری است و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار