|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۱۲

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دوست دارم تراکتور در همه بازی ها برنده از زمین خارج شود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگارانمیلاد فخرالدینی در خصوص آخرین وضعیت خود و بازی امروز گفت بازی امروز شرایط حساسی ندارد ولی ۲ تیم برای دفاع از حیثیت خود بازی می کنند دوست داشتم امروز در ترکیب حضور داشتم و می توانستم کمک حال تیمم باشم، چراکه دوست دارم تراکتور در همه بازی ها برنده از زمین مسابقه خارج شود.

مدافع تیم تراکتورسازی در خصوص بازی الاتحاد و اخراجش در این بازی گفت: متاسفانه با توجه به جو سنگینی که در استادیوم بود دو کارت زرد نا حق گرفتم و از زمین اخراج شدم، باور کنید شرایط سختی تیم میزبان بر ما تحمیل کرد در صورتی که ما نزدیک ۳ ساعت در اتوبوس بودیم، چند بار دور استادیوم چرخیدیم تا بالاخره وارد محوطه استادیوم شدیم، سپس با توجه به نزدیکی به زمان گرم کردن پیاده وارد ورزشگاه شدیم. ما بدون استراحت بلافاصله برای گرم کردن راهی زمین شدیم و این در بازی تیم تاثیر گذار بود. من در لحظه اخراج به شدت عصبی بودم چراکه به تیمی که در آن بازی می کنم تعصب خاصی دارم برای تیمم از جان مایه می گزارم، در آن لحظه نتوانستم خودم را کنترل کنم و پیراهن خودم را در آوردم، سو ء تعبیر هایی در خصوص رفتار من مطرح شد ولی در آن لحظه برای اعتراض تنها کاری که به ذهنم رسید در آوردن پیراهن بود.
فخرالدینی در خصوص برنامه اش برای فصل آینده گفت: برای فصل بعد اولویت اول من تراکتور است، دوست دارم در تبریز بمانم چرا که هم در تیم جا افتاده ام، هم زندگی در تبریز برایم دلنشین است، دوست دارم فوتبالم را در تبریز و در تیم تراکتور ادامه دهم. علی رغم پیشنهاد هایی که از تیم های مختلف دارم می خواهم به عنوان اولین بازیکن قرارداد خودم را با تیم تراکتورسازی تمدید کنم تا انشاالله با درایت بازیکنان و عوامل تیم فصل آینده بازی هایی به مراتب بهتر و در خور شان هواداران تراکتورسازی انجام دهیم.

فخرالدینی در خاتمه افزود: همین جا از همه بازیکنان، مربیان و مسئولین تیم که کمک کردند با رهایی از بند مصدومیت دوباره به شرایط خوب خودم برسم تشکر کنم، امیددارم با درایتی که از آقای نظمی سراغ دارم فصل آینده تیمی قدرتمند و در خور نام تراکتورسازی بسته شود تا به کمک همدیگر بتوانیم تراکتور را این بار در آسیا سربلند کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار