|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۳۳

خبرگزاری تسنیم: بال هلندی باواریایی ها در آستانه دیدار تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بایرن مونیخ دیگر آن تیمی نیست که بیشترین شانس را برای فتح این رقابت ها دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، آرین روبن، بال هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه دیدار تیمش و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ادعا کرد این نماینده اسپانیاست که بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و خطرناک ترین تیم در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود.

روبن که ۲ سال پیش همراه با باواریایی ها موفق شد رئال مادرید را در همین مرحله از رقابت ها حذف کند، به نشریه کیکر گفت: رئالی ها بهترین بازیکنان را دارند. تنها کافی است مقابل این تیم ۱۰ دقیقه بازی را شُل بگیرید تا سه بار دروازه تیم شما باز شود.

وی با بیان اینکه «می دانیم که برای این بازی توقعات از ما بسیار زیاد است»، افزود: بایرن مونیخ دیگر بخت اول قهرمانی نیست. البته این بدان معنا نیست که ما نمی خواهیم دوباره لیگ قهرمانان را فتح کنیم اما در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

بازیکن هلندی بایرن مونیخ همچنین تصریح کرد: رئال مادرید خطرناک ترین تیم رقابت های لیگ قهرمانان است و سخت ترین حریفی بود که می توانستیم با آن رو به رو شویم.

تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ، فرداشب(چهارشنبه) از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار