|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۶۲

گروه C لیگ قهرمانان آسیا /

خبرگزاری تسنیم: تراکتورسازی در نیمه نخست برابر لخویا به تساوی رسید و العین نیز در نیمه نخست در مقابل با الاتحاد متوقف شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دو دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ امروز آغاز شد در تبریز تراکتورسازی و لخویا به مصاف هم رفتند تا دیداری تشریفاتی را برگزار کنند و العین و الاتحاد نیز برای صدر نشینی در امارات رو در روی هم قرار گرفتند.

تراکتورسازی نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان رساند و دیدار العین با الاتحاد نیز در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

از آنجایی که هر دو تیم تراکتورسازی و لخویا از دور رقابت ها حذف شده اند دیدار آنها بسیار سرد و کسل کننده آغاز شد و این وضعیت تا دقیقه ۲۵ بازی ادامه داشت بازیکنان تراکتورسازی با یک شوت کم جان دروازه لخویا را تهدید کردند اما این توپ راه به جایی نبرد.

در دیداری که کم کارترین بازیکنان آن دروازه بانان بودند سعید دقیقی در دقیقه ۴۳ با گذشتن از مدافع لخویا با دروازه بان این تیم رو به رو شد و موقعیت گل داشت اما در محوطه جریمه تعادلش به هم خورد و نتوانست از این توپ بهره ای ببرد.

در دیگر دیدار همزمان این گروه العین ابتدا با گل دقیقه ۲۲ عمر عبدالرحمان ابتدا از مهمان خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان الاتحاد این گل را جبران کردند تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار