|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۹۶

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: لغو مسابقات انتخابی تیم ملی به درخواست برخی استان ها بود و می خواستیم بهانه ای دست کسی ندهیم.

علیرضا حجازیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر پاسخ به این سوال که چرا مسابقات انتخاب تیم های ملی نوجوانان وجوانان در دوبخش دختران و پسران لغو شد بیان کرد: برخی استان ها از جمله کردستان وخوزستان با ما تماس گرفتند و اعلام کردند که بازیکنان آن ها مشغول امتحانات تیزهوشان و میان ترم هستند و نمی توانند مسابقه بدهند.

وی اضافه کرد: همچنین نظر کمیته فنی هم براین بود که چون تا زمان آغاز بازی های آسیایی که اواخر اردیبهشت برگزار می شود.
۵ ماه فرصت داریم ومی توانیم رقابت های انتخابی را لغو کنیم تا زمان امتحانات به پایان برسد.

حجازیان تصریح کرد: نظر ما و کمیته فنی این است که بهترین نفرات انخاب شوند به همین دلیل نمی خواهیم برخی بگویند ما مشغول امتحانات بودیم نتوانستیم خوب تمرین کنیم!
حتی ممکن است تا ۵ ماه دیگر برخی نتوانند اعزام شوند ودر آن موقع امتحان داشته باشند به هر حال به صلاح بود که رقابت های فعلاً به تعویق بیفتد.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه آیا زمان جدیدی برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی نوجوانان وجوانان تعیین شده است یا خیر گفت: اکنون مشغول تدارک سمینار هستیم که قرار است با حضور نمایندگان استان ها برگزار شود ودر آن جلسه درخصوص تقویم مسابقات تصمیم گیری خواهیم کرد که به طور قطع درنیمه دوم اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد که زمان برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی نوجوانان وجوانان دختر و پسر هم مشخص خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار