|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۶۴

اعضای تیم فوتبال استقلال درحالی به مصاف الریان قطر می روند که این دیدار تشریفاتی و بدون نتیجه است و آبی ها برای این بازی اردویی برگزار نکردند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیش از این اعلام شد که اعضای تیم استقلال برای اقامت در هتل با مشکل مالی و مکان اقامت روبه رو شدند و مسئولان در حال رفع این مشکلات هستند، اما اعضای این تیم اعلام داشته که برای بازی با الریان اردویی لازم نیست و استقلال که برای یک دیدار دستگرمی و تشریفاتی آماده می شود، نیاز به صرف هزینه و اقامت در هتل ندارد، زیرا این بازی برای اعضای تیم استقلال امتیازی را به همراه ندارد و این موضوع عامل این است که اعضای این تیم بدون برگزاری اردو و در زمانی معین شده خود را به مربیان تیم معرفی کنند تا برای بازی با الریان آماده شوند.

شایان ذکر است، عنوان می شود که هیچ یک از اعضای اصلی این تیم انگیزه ای برای این بازی ندارند و در صددند تا برنامه ریزی های لازم خود را برای بعد از این دیدار انجام دهند زیرا مدتی به تعطیلات می روند.

**** غیبت ۱۲ بازیکن استقلال در تمرینات تیمی

اعضای تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با الشباب با روحیه پایین تمرینات را برگزار می کنند و این درحالی است که نفرات حاضر در تمرینات کمتر از بازیکنان ملی پوش هستند و این موضوع عاملی است که امیر قلعه نویی به فکر این باشد که از بازیکنان جوان و امیدهای استقلال در مقابل حریف قطری استفاده کند زیرا این دیدار مهم نیست و بازیکنان اصلی تیم نیز آمادگی روحی و شرایط ایده الی برای همراهی این تیم را ندارند و حتی در تمرینات نیز حاضر نمی شوند.

شایان ذکر است، امیرقلعه نویی به بازیکنانی مانند صفا، قاسمی و پیرهادی و چند بازیکن جوان دیگر تیم آماده باش داده است تا برای بازی با حریف قطری آماده شوند و خود را در مقابل این حریف محک بزنند این دیدار تشریفاتی است و می تواند برای جوان ترها تجربه ای بزرگ محسوب شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار