|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۶۸

سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد که شاگردانش هر چه در توانشان بود برای رسیدن به گل مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام دادند.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیگو سیمئونه پس از تساوی بدون گل خانگی تیمش مقابل چلسی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بازی سختی بود. یک دیدار سخت و روتین در نیمه نهایی رقابت های اروپایی که هیچ یک از دو تیم نتوانستند نتیجه بگیرند. دو تیم برنامه های بازی متفاوتی داشتند و ما نتوانستیم به گل برسیم تا باعثپیروزی مان شود. همه مربیان انتخاب شده اند تا بهترین کارشان را با بازیکنانی که در اختیار دارند، انجام دهند. می توانم بگویم که نتیجه مثبتی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان بیشتری در خط میانی می خواستیم و دیگو ریباس همان بازیکنی بود که می توانست برای دیگو کاستا توپ های خوبی ارسال کند. بعدا جای او را در زمین با رائول گارسیا عوض کردم. به دنبال راه چاره بودیم و به همین دلیل آردا توران و سوسا را به زمین فرستادیم. آن نوع بازی را به نمایش گذاشتیم که به آن احتیاج داشتیم. بازی برگشت بازی سختی خواهد بود که هر دو تیم تلاش می کنند به فینال برسند.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: چلسی در زمین خود و با حضور هوادارانش در آن جو احساس راحتی بیشتری خواهد داشت اما ما با فروتنی می جنگیم. یک نیمه نهایی کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا را شاهد بودیم. تلاش کردیم گل بزنیم اما آنها عالی دفاع می کردند. باید ببینیم در بازی برگشت چه اتفاقی رخ می دهد. می دانستیم ترکیب چلسی در این مسابقه چگونه کار خواهد کرد. اطلاعات زیادی در این باره داریم. ایده ما این بود که بازی دفاعی آنها را مختل کنیم اما نتوانستیم. هنوز تکلیف تیم صعود کننده مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: گابی بازیکن بسیار مهمی برای ما است. تلاش می کنیم تا بهترین راه حل را برای بازی برگشت پیدا کنیم. حمله کردن از خط میانی خیلی سخت است. آنها اوبی میکل، لمپارد و داوید لوئیز را داشتند. بهترین راه حل این بود که سوسا را به زمین بفرستیم که به ما اجازه داد موقعیت های بیشتری خلق کنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار