|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۷۰

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال اتلتیکومادرید با انتقاد از تاکتیک های چلسی در مصاف دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، گفت تیم او می تواند راهی فینال این رقابت ها شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در پی تساوی بدون گل تیم های اتلتیکومادرید و چلسی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن چلسی سراپا دفاعی مانع از گلزنی اتلتیکو یکپارچه هجومی شد، گابی، کاپیتان روخی بلانکو به انتقاد از تاکتیک های تدافعی آقای خاص پرداخت اما تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت شانس زیادی برای صعود به فینال دارد.

بازی اتلتیکومادرید - چلسی در ویسنته کالدرون، جدال دو تیمی بود که از نظر قدرت دفاعی در لیگ های خود بهترین ها محسوب می شوند و به این ترتیب بازی آنها هیچ موقعیت گلزنی مسلمی نداشت. در میان این دو تیم اما اتلتیکومادرید تمایل بیشتری برای ارائه بازی زیبا و هجومی نشان داد و در ۶۲ درصد از زمان بازی مالک توپ بود و ۲۶ بار توپ را به سمت دروازه چلسی شلیک کرد؛ این در حالی بود که چلسی تنها پنج شوت به سمت دروازه اتلتیکومادرید داشت.

گابی اما ژوزه مورینیو و تاکتیک های او را مسبب کسل کننده شدن بازی دانست و گفت: ما از نتیجه ای که کسب کردیم راضی نیستیم اما هنوز شانس خوبی برای صعود داریم. اتلتیکو از ابتدا تا انتها به دنبال کسب پیروزی بود. می دانستیم که چلسی تیمی نیست که به آسانی گل بخورد. این بازی کام ما را تلخ کرد.

در همین حال خوانفران، هم تیمی گودین هم اظهارات کاپیتان تیمش را تایید و تاکید کرد اطمینان دارد قرمزوسفیدپوشان مادرید در لندن می توانند پیروزی یا تساوی که منجر به صعود آنها شود را کسب کنند.

وی تصریح کرد: ما راضی نیستیم. برای کسب پیروزی تلاش کردیم اما چلسی بازی را بسته بود، چون فکر می کرد می تواند در استمفوردبریج پیروز شود. با این وجود من اعتقاد دارم اتلتیکومادرید در نهایت صعود خواهد کرد. می دانستم که در این بازی کار آسانی در پیش نداریم اما نتیجه امشب بدان معناست که بازی برگشت در استمفوردبریج بازی فوق العاده ای خواهد بود.

با تساوی بدون گل در ویسنته کالدرون، اتلتیکومادرید به روند شکست ناپذیری خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد اما این بازی اولین بازی خانگی روخی بلانکو در این رقابت ها بود که در آن موفق به گلزنی نشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار