|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۸۱

مدافع بارسلونا به حمایت از سرمربی تیمش پرداخت و گفت: هرگز نباید مارتینو را مقصر تمام اتفاقات این فصل دانست.

به گزارشخبرگزاری فارس، جرارد پیکه در مراسم رونمایی از کتاب «Relats Solidaris» اظهار داشت: شبی که مصدوم شدم، یک ساعت طول کشید تا از حمام به تخت خوابم بروم و خودم را روی زمین می کشیدم.

وی ادامه داد: توجیهی در کار نیست. آن طور که دوست داشتیم کار نکردیم و خودمان اولین مقصر هستیم. همه ما باید به خودمان نگاه کنیم من فکر می کنم هرگز نباید مارتینو را مقصر تمام اتفاقات این فصل دانست. او در آخرین دقیقه به تیم ملحق شد و سخت تلاش کرد.

پیکه خاطرنشان کرد: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است و من نمی توانم از او انتقاد کنم. از او تشکر می کنیم. لئو عاشق باشگاه و این شهر است. او اینجا را خانه خودش می داند و من می توانم به میلان و دیگر بچه هایم بگویم که با او بازی کرده ام.

وی اضافه کرد: ما بارسلونا هستیم و همیشه برای آماده بودن مبارزه می کنیم. بهترین فصلمان را پشت سر نگذاشتیم اما خودمان را بالا می کشیم. آینده هیجان انگیز است و ما موفق خواهیم شد. به کسانی که باشگاه را اداره می کنند، اعتماد می کنیم، بازیکنان فوق العاده ای داریم.

مدافع بارسلونا افزود: شاید با توجه به اینکه اتلتیکو تاکنون در لیگ قهرمانان جامی کسب نکرده، زیباتر باشد که ببینیم اتلتیکو قهرمان اروپا می شود.

وی در خصوص هو شدن فابرگاس از سوی هواداران بارسلونا گفت: اصلا زیبا نیست که در زمین خودتان هو شوید. فصل خوبی نبوده است و مقصر تمام بازیکنان هستند نه فقط سسک.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار