|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۳۵

جز تونی گزینه دیگری نداریم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تمام مذاکراتم با اولیویرا ضبط شده و هیچکدام دروغ نگفته ایم.

جمشید نظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره اظهاراتتونی اولیویرا در نشست خبری بعد از بازی مقابل لخویاو اینکه گفته صحبت های راست و دروغ در مورد تمدید قراردادش مطرح شده، اظهار داشت: ۲ جلسه مذاکره با تونی اولیویرا داشتیم که با حضور چند شاهد بوده و فیلم آن هم ضبط شده است.

وی افزود: بحثتونی اولیویرا مربوط به باشگاه نبوده بلکه منظور آن سایت های خبری هستند که خبرهایی در مورد توافق یا عدم توافق در مذاکرات منتشر کرده اند و از بلاتکلیفی فعلی سوءاستفاده می کنند. من هم مانند تونی معتقدم با این اخبار راست و دروغ نامشخص شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بعنوان نمونه زمانی که در عربستان بودیم خبری منتشر کردند که از مدیریت باشگاه استعفا دادم و حتی در حالی که بعضی اعضای هیئت مدیره همراه تیم در این سفر بودند از بررسی این استعفا خبر دادند. در حالی که چنین اخباری به هیچ عنوان صحت نداشت.

نظمی در مورد اظهارات تونی مبنی بر اینکه قرار بوده کل مبلغ قراردادش را در هنگام حضور در تراکتورسازی دریافت کند اما این اتفاق نیفتاده، گفت: از نظر پرداخت به تونی مشکلی نداشتیم و خود این مربی هم به آن اقرار دارد. از کل قرارداد تونی تنها حقوق یک ماهش به مبلغ ۲۹ هزار دلار باقی مانده که موعد آن هم ۱۰ - ۱۲ روز دیگر است و تمامی موارد مربوط به این پرداخت ها مستند و ضبط شده است.

وی تاکید کرد: از زمان مدیریت جعفری باشگاه بدهی ۱۴۸ هزار دلاری به تونی داشته که ۱۰۰ هزار دلار آن پرداخت شده و تنها ۴۸ هزار دلار باقی مانده که درباره آن هم با تونی صحبت کردم و گفتم که باشگاه فعلا این پول را ندارد اما پرداخت آن به عهده باشگاه است. ضمن آنکه روز گذشته هم مبلغی را به این مربی پرداخت کردیم.

نظمی در مورد اینکه با این شرایط وضعیت تونی اولیویرا چه خواهد شد، به تسنیم گفت: تونی قرار است امروز(چهارشنبه) به پرتغال بازگردد و گفته که پاسخ باشگاه را از طریق ایمیل در چند روز آینده خواهد داد. به تونی گفته ایم که می خواهیم بماند و در عین حال به او گفتم که همین امروز هم با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات برای بستن تیم دیر شده و چه خود او و چه هر سرمربی دیگری در فصل آینده بخواهد تیم را هدایت کند از این وضعیت متضرر شده است.

وی یادآور شد: از اولیویرا خواستیم هرچه سریع تر به ما پاسخ دهد. فکر می کنم مهمترین موضوع در این میان آن است که تونی می خواهد از وضعیت همسر بیمارش اطلاع پیدا کند. معتقدم سفرش به پرتغال از نظر روحی و روانی به او کمک خواهد کرد تا تصمیمش را بگیرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه گزینه دیگری غیر از تونی هم برای این تیم مطرح است یا نه، گفت: تونی اولیویرا تنها گزینه ماست و به هیچ گزینه دیگری فکر نمی کنیم.

نظمی با رد احتمال واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی گفت: نشست هیئت مدیره باشگاه سه شنبه برگزار شد که طی آن با استعفای سردار پورجمشیدیان موافقت و سردار کریمیان رئیس هیئت مدیره باشگاه شد. قرارداد من هم برای مدیریت یکسال دیگر تمدید شد و هیئت مدیره بر مذاکره با تونی بعنوان گزینه هدایت تیم در فصل آینده به توافق رسید.

وی درباره اینکه پیشنهاد مالی مطرح شده به تونی بر روی سایت باشگاه مقدمه شفاف سازی قراردادهای این باشگاه بوده، تصریح کرد: این پیشنهاد مالی باشگاه به تونی بود و با اینکه از این مربی خواستیم درخواست هایش را بگوید او هنوز پاسخی نداده است.

نظمی عنوان کرد: قراردادهای مالی باشگاه در زمان مدیریت گذشته بسته شده و به من ارثرسیده است بنابراین مشکلی برای انتشار آنها ندارم. البته این قراردادها باید مستند شده و رقم دقیق آن مشخص شود، سپس مشکلی برای اعلام آن نخواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار