|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۳۶

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا – قزاقستان؛

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز(۳ اردیبهشت ماه) با برگزاری رقابت های اوزان ۵۷،۶۵، ۸۶ و۱۲۵ کیلوگرم در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا دروزن ۸۶ کیلوگرممیثم مصطفی جوکار با پیروزی مقابل حریق عراقی در دو ر دوم مقابل کشتی گیر چینی قرار خواهد گرفت. وی در دور دوم هم با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل کشتی گیری از چین به پیروزی دست یافت وراهی مرحله نیمه نهایی شد. جوکار در این مرحله هم با نتیجه ۴ بر ۲ از سد رشید قربان اُف، دارنده مدال برنز ۲۰۱۳ جهان و قهرمان دو دورهآسیا از ازبکستان گذشت و فینالیست شد.

محمدی با شکست حریف مغول فینالیست شد

در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا دروزن ۶۵ سید احمد محمدی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر راجنش از هند را شکست داد و به مرحله بعدی رسید. وی در دور دوم مقابل نماینده کشور میزبان نیز با نتیجه ۱۴ بر ۴ به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی با شکست ۱۰ بر صفر حریف مغول فینالیست شد.

قاسمی با شکست نماینده میزبان فینالیست شد

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز(۳ اردیبهشت ماه) با برگزاری رقابتهای اوزان ۵۷،۶۵، ۸۶ و۱۲۵ کیلوگرم در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد.

در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا کمیل قاسمی نماینده وزن ۱۲۵ کیلو گرم کشورمان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل حریف کره جنوبی پیروز شد تا در دوری بعدی مقابل آیال لازاروف، دارنده مدال برنز آسیااز قرقیزستان قرار گیرد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید وراهی نیمه نهایی شد. قاسمی با شکست۱۲ بر صفر دولت شعبان بای قزاقبه فینال رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار