|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۴۱

خبرگزاری تسنیم: مهاجم پیشین بایرن مونیخ در ستایش این تیم گفت: از بایرن گواردیولا انتظارت خوبی داشتم ولی این تیم فراتر از انتظار ظاهر شده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، جیووانی اِلبر، مهاجم پیشین بایرن مونیخ با تمجید از سرخپوشان مونیخ گفت: از بایرن گواردیولا انتظارت خوبی داشتم ولی این تیم تا به اینجای فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و خیلی تأثیرگذار بازی کرده است. باواریایی ها در فصل جاری بوندس لیگا سرتر از تمامی رقبای خود بوده اند و نمایش شگفت انگیزی هم داشته اند.

تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ ساعت ۲۳:۱۵ امشب(چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

وی افزود: به نظر من بایرن مونیخ و رئال مادرید شانس اول قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری هستند و دو تیم دیگر یعنی چلسی و اتلتیکو شانس کمتری برای دستیابی به این عنوان دارند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ فصل گذشته با یوپ هاینکس تاریخ ساز شد و موفق شد سه گانه قهرمانی آلمان و اروپا را به دست بیاورد. پپ گواردیولا هم که پس از پایان فصل گذشته جانشین هاینکس شد نیز در آستانه تکرار این موفقیت بزرگ است، او در فصل جاری باورایایی ها را در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت های بوندس لیگا به قهرمانی رساند. این سرمربی اسپانیایی همچنین بایرن را به فینال جام حذفی آلمان و البته جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا رسانده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار