|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۵۵

رئیس فدراسیون کاراته در حضور مسئولان کمیته ملی المپیک

رئیس فدراسیون کاراته در خطاب به مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: مطمئن باشید که اگر کاراته را در بازی های آسیایی اینچئون حمایت کنید، ضرر نخواهید کرد.

گزارشخبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی کاراته در حالی به میزبانی مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران پیگیری می شود که امروز(چهارشنبه) کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل و اصغر رحیمی از اردوی تیم ملی بازدید کردند.

علیرضا سمندر، رئیس فدراسیون کاراته پیش از آغاز صحبت های مسئولان کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: ملی پوشان کاراته سال گذشته سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و توانستند علی رغم تمام کمبودهای که وجود داشت مدال های زیادی را کسب کنند.

وی افزود: متاسفانه ما سال گذشته به دلیل مشکلاتی که داشتیم اردوها را به صورت باری به هر جهت برگزار کردیم و حقوق آن چنانی نیز به ملی پوشان و کادر فنی نتوانستیم پرداخت کنیم. امیدوارم امسال ما را حمایت کنید تا در این زمینه حقوق بهتری را به این نفرات پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد نبود سالن اختصاصی برای کاراته کاران گفت: این سالن(شهید کبکانیان) همه داشته ما است و تمام اردوهای ما در بخش مردان و بانوان در تمام رده های سنی در همین سالن برگزار می شود که به هیچ عنوان مناسب نیست. خواهش عاجزانه من این است که سالن آکادمی ملی المپیک را در اختیار کاراته کاران بزرگسال تیم ملی قرار دهید تا حداقل برای بازی های آسیایی موفق تر شویم.

سمندر در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که شرایط بهتری را برای ملی پوشان فراهم کنیم تا کاراته شرمنده ملت نباشد. چشم امید هموطنان به کاراته است. مطمئن باشید اگر از کاراته بیشتر حمایت کنید ضرر نخواهید کرد.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما موفقیت کاراته در بازی های آسیای است. با توجه به شناختی که مسئولان کمیته ملی المپیک از کاراته دارند امیدواریم ما را حمایت کنند. تلاش ما هم این است که در کره جنوبی شرمنده مسئولان ورزش و مردم کشورمان نشویم.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار