|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۵۶

بعید است بازیکنان سپاهان به اردوی آفریقای بروند

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: داوران در آسیا سر تیم ما و استقلال را بریدند.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد حضور بازیکنان سپاهان در اردوی آفریقای جنوبی با حذف این تیم از لیگ قهرمانان اظهار داشت: از سوی فدراسیون در این مورد تماسی با باشگاه گرفته نشده اما قرار است بازیکنان سپاهان در اردوی اتریش حضور داشته باشند.

وی افزود: قرار است اعضای تیم جمعه به ایران بازگردند و بعید می دانم با توجه به روزهای باقی مانده از اردوی تیم ملی بازیکنان سپاهان به آفریقای جنوبی اعزام شوند اما در سفر اتریش نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی می روند.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد حذف این تیم عنوان کرد: در دیدار سپاهان مقابل الاهلی در اصفهان داور سر تیم ما را برید. گل صحیح مهدی شریفی آفساید گرفته و از اعلام یک ضربه پنالتی چشم پوشی شد. در همان بازی اگر اشتباهات داور کره ای نبود سه شنبه شب با ۱۰ امتیاز و خیال راحت به عربستان می رفتیم. مقابل الهلال هم داور ژاپنی گل آفساید تیم عربستانی را صحیح اعلام کرد تا با ناداوری سپاهان حذف شود.

تابش یادآور شد: استقلال هم با اشتباهات داوری حذف شد و در واقع داوران سر هر دو تیم را بریدند. تصاویر تلویزیونی و نظر کارشناسان نشان داد که گل الهلال آفساید بوده و به همین دلیل اعتراض خود نسبت به قضاوت ضعیف داور ژاپنی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا منعکس خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت زلاتکو کرانچار گفت: بعد از بازگشت تیم به طور قطع باشگاه در این مورد جلسه خواهد داشت و فعلا در مورد وضعیت کرانچار نمی توانم اظهار نظری انجام دهم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار